hoi wij zijn sinds ander halve week nu ouders van een twee eiige tweeling meisje, jongen. bij ons zit het niet in de familie. en we zien nu al dat ze enorm verschillen van elkaar. ik zal een foto hier neer zetten dan zien jullie het verschil.
Wij hebben een twee-eiīge meiden tweeling. Totaal verschillend uiterlijk en karakter. Het is helemaal geweldig en super leuk!
Hier een één-eiige jongenstweeling. Geboren met 32 weken vanwege discordante groeistoornis. Ze deelden mijn placenta en Hidde had een groot stuk en Teun een klein stukje. Geen TTS dus. Teun had het op een gegeven moment niet meer goed in mijn buik dus toen zijn ze gehaald. Ze doen het echt super, al zit er nog steeds 1,5 kilo verschil tussen. Maar dat komt ook omdat Hidde echt een beer is, die zit op de +1 lijn, Teun op de -1 lijn. Maar die komt van onder de -2,5 dus echt super!
Aaahw, wat een schatjes allemaal!! Als ik dat zo zie kan ik niet wachten tot de kleintjes er zijn! Op de vraag of ze 1 eiig of meer eiig zijn, bij mijn termijnecho in het echocentrum zei ze toen 3 eiig en daarna in het ziekenhuis zeiden ze met alle echo's dat ze het echt pas kunnen zien na de bevalling. Wel hebben ze allemaal een eigen placenta en mooie tussenschotjes ertussen. Niet echt duidelijk dus!
Aaaah zo leuk al die foto's <3 @ verloop zwangerschap: Eigenlijk heb ik tot nu toe een enorm makkelijke zwangerschap. Niet misselijk geweest, alleen ontzettend moe tot ongeveer 14 weken. Nu soms nog wel een beetje, en af en toe een beetje last van m'n onderrug als ik veel heb gestaan. Verder helemaal niks! Zelfs mijn buik is nog erg bescheiden haha. Voel ze nu wel steeds beter bewegen (en mijn man ook!) dus dat is superleuk. Hoe gaat het met de nu zwangere dames?
Hier ook geen misselijkheid gehad. Naja, alleen als ik slecht geslapen heb, dan moet ik 's ochtends spugen, maar dat gebeurd zelden. Moeheid heb ik ook weinig tot geen last van gehad. Mij hoor je niet klagen dus! Heel soms ook pijn in m'n onderrug, maar bijna niet.
Ik heb een 2-eiige jongenstweeling inmiddels alweer bijna 20 maanden. 2 heerlijke mannetjes, verschillend zowel uiterlijk als karakter. Ik vind het persoonlijk steeds leuker worden... Het eerste jaar veel verzorgen en druk. Nu vermaken ze elkaar ook veel en hebben ze de grootste lol samen (maar natuurlijk als echte broertjes ook af en toe ruzie). Echt genieten van onze 2 mannen.
Hier alweer 7 maanden geleden dat onze meiden geboren zijn. Een twee-eiige meisjestweeling. Ze zijn zo verschillend qua uiterlijk en karakter! Vind ik super! Het is hectisch geweest tot hier toe, maar merk dat het beetje bij beetje wat vlotter verloopt allemaal! Geniet maar van je zwangerschap! Als ik mijn meiden bekijk kan ik niet geloven dat ze allebei samen in m'n buik gezeten hebben. Wat moet dat dan bij jou zijn? Xx
hoi natasjee, hier ook een twee eiige tweeling. meisje en een jongen zijn nu 6 jaar. een goede zwangerschap toegewenst groet mamsvan6