salsera ja 5 wkn maar ik heb geen suiker en of de kleine het heeft kijken ze pas met geboorte. wij hopend at hij zij snelkomt mar van de week toen ik 37 en halve week was zou hij zij op ongeveer 8 pond zitten dus ben benieuwd. geozndheid is belangrijkste maar een dikke baby van 10 pond hoop ik stiekem ook niet maar ja 15 procent zit erlangs dus ben benieuwd maar ze gaan zo ver ze nu weten niet eerder inleiden pas met 41+3 dus hoop dat snel komt.
Hoi, Ik kom net uit de VK, toen ik daar zat kreeg ik te horen dat ik maandag een groeiecho krijgt. Ben nu 25wk en 3dg, uit de echo van 20 wk bleek dat het hoofdje van de baby wat aan de kleine kant was, maar wel bij de norm. Nu moet ik maar afwachten tot maandag. Moet ik me zorgen maken, of niet, de VK zei van niet, kan zijn dat het een kleine baby is, uit de echo is ook te zien dat ie klein is dus ja.
hier was de kleine afgelopen dinsdag met 29 weken en 4 dagen rond de 1300 a 1400 gram en gemiddeld 39 a 40 cm
Hoi hoi Ik heb met 30 + 1 weken een groeiecho gehad en toen was onze kleine man ter grootte van 29 en een halve week. Dit was prima zei hij. Het werd waarschijnlijk geen dikkerd zei hij maar dat hoeft van mij ook niet. Hij schat hem bij de geboorte ongeveer op 6 tot 6,5 pond. Dit is dus normaal
Toen ikzelf geboren werd was ik 43 cm en 2300 gram en toch een hele gezonde baby (ben nu ook niet zo groot haha)