Hoihoi! Ik ben een beetje aan het nadenken voor een cadeau voor Tobias en ik zat te denken aan een glijbaan. Maar aangezien onze tuin nogal onveilig is dacht ik: misschien beter eentje voor binnen Opzich hebben we er de ruimte wel voor namelijk. Ik kan hem wegzetten in de logeerkamer en in onze slaapkamer of zijn eigen kamer past het ook wel. Maar welke zouden jullie aanraden voor binnen??
Ik stelde laatst ook de vraag voor binnenspeelgoed hier, en kreeg toen de tip van een pibaxa glijplank. Google maar eens. Helaas valt hij voor ons vér buiten het budget van 'zomaar' maar ik zou hem wel graag willen. Makkelijk op te bergen ook!
Wij wonen in een appartement, en hebben een little tikes speelhuisje binnen staan. Nu is mijn zoontje pas 1,5, maar is geniet volop van het kleine glijbaantje dat we aan zit. Groot succes hier!
Thanks voor de reacties! Ik denk dat ik dan wat ruimte ga maken in onze logeerkamer en dat we dan een glijbaan voor het kopen
Ik had tweedehands die van de ikea binnen. Was heel geslaagd! Nu wonen we wat kleiner dus past hij niet meer op de zolder slaapkamer.
Wij hebben er een van de action binnen staan. De trap kan er ook af dus best makkelijk op te bergen. We hebben alleen maar een balkon en daar mag ze echt niet op glijden van mij. Binnen gaat goed.