Glijbaan voor binnen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door bolkje, 19 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoihoi!

Ik ben een beetje aan het nadenken voor een cadeau voor Tobias en ik zat te denken aan een glijbaan. Maar aangezien onze tuin nogal onveilig is dacht ik: misschien beter eentje voor binnen ;)

Opzich hebben we er de ruimte wel voor namelijk. Ik kan hem wegzetten in de logeerkamer en in onze slaapkamer of zijn eigen kamer past het ook wel.

Maar welke zouden jullie aanraden voor binnen??

2. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik stelde laatst ook de vraag voor binnenspeelgoed hier, en kreeg toen de tip van een pibaxa glijplank. Google maar eens.
    Helaas valt hij voor ons vér buiten het budget van 'zomaar' maar ik zou hem wel graag willen. Makkelijk op te bergen ook!

3. Dat is idd ook leuk :D Maar jeetje wat duur! :$

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ikea heeft een houten glijbaan gehad.
    Wellicht op marktplaats?
    Succes!

5. Elly1982

Elly1982 Actief lid

27 okt 2012
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden in de wintermaanden gewoon die van little tikes binnen staan. Hij vond het geweldig.

6. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wij wonen in een appartement, en hebben een little tikes speelhuisje binnen staan. Nu is mijn zoontje pas 1,5, maar is geniet volop van het kleine glijbaantje dat we aan zit. Groot succes hier!

7. Thanks voor de reacties!

Ik denk dat ik dan wat ruimte ga maken in onze logeerkamer en dat we dan een glijbaan voor het kopen :D

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wij hebben de blauw/groene glijbaan van de Intertoys. Die met 2 treden 😊

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik had tweedehands die van de ikea binnen. Was heel geslaagd! Nu wonen we wat kleiner dus past hij niet meer op de zolder slaapkamer.

10. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er een van de action binnen staan. De trap kan er ook af dus best makkelijk op te bergen. We hebben alleen maar een balkon en daar mag ze echt niet op glijden van mij. Binnen gaat goed.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Wij hadden die van Ikea toen ze klein waren, groot succes.

Deel Deze Pagina