We hebben zelf al verschillende namen genoemd, maar helaas komen we er niet echt aan uit. Nu hebben we gelukkig nog even de tijd, maar ik ben graag op mijn voorwerk Namen die ik erg mooi vind en nog steeds in gedachten hou: Dex Finn Hidde Nyree Yade Bodin We willen geen namen die beginnen met een A of L in verband met onze voorletters. Ik trek erg naar korte stoere namen. Willen jullie eens meedenken en suggesties doen die wij mee kunnen nemen? Ik heb al 3 boeken met voornamen doorgewerkt, maar helaas... nog niet iets gevonden. Mijn man roept dat we er vanzelf tegenaan lopen, maar dat zie ik nog zo snel niet gebeuren 8) Ben benieuwd naar jullie reacties! Bedankt!
wij gaan waarschijnlijk voor meisjesnaam Diem (Djem uitgesproken) of Demi. Jongens: Simen, Lucca, Gideon
Leuke namen, zeg! Ik vind Hidde, Yade en Bodin het mooist, maar de andere namen zijn ook leuk. Nog een paar andere korte namen die ik leuk vind, misschien jullie ook wel: Voor jongens: Dion, Mart, Armin, Rowan Voor meisjes: Tara, Keira, Demi, Rian
Van jou rijtje... Finn en Bodin .. Ik zou dan eerder gaan voor bodil.. (bodiel) Misschien nog jongens.. Quinn Nio Stas Meisje Sira Yara Maira
Hidde en Yade vind ik leuk (vooral Hidde). Wat dacht je van Tijn Tijl Siebe Karsten Jelte Nienke Gitte Jet Vera Merle
Gisteren liepen we toevallig tegen de meisjesnaam Jinthe aan. Laat ons deze naam nou ALLETWEE mooi vinden, dus die staat nu met stip op nummer 1
Pfffff... mannen! (of zijn het mijn hormonsters? 8)) Nu begint ie weer te twijfelen aan Jinthe... Maar positief puntje, hoe langer hij aan Dex denkt, hoe mooier hij hem vindt. Zoals je leest... wij zijn er voorlopig nog niet aan uit
Hoi mede-maart-mama! Tja... Namen... Gelukkig hebben we nog even! Qua jongensnamen vind ik Dex en Hidde erg gaaf! De eerste meisjesnamen die je noemde zijn niet zo mijn smaak, maar Jint(h)e daarentegen vind ik wel super!
Jinthe vind ik erg gaaf (of Yinthe) en Finn ook Finley was onze jongensnaam overigens . Die kan hier nu ook helaas de prullenbak in, omdat we voor Fae gekozen hebben, dus de 'F' is nu al bezet door onze dochter