Ik heb niet echt een voorkeur qua namen. Ik zou Roan wel met een W schrijven, dus als Rowan. Anders denk ik dat hij steeds moet zeggen. 'Roan zonder W' en dat lijkt me irritant. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap! We hebben elkaar wel in andere topics gesproken,wat fijn te zien dat je nu zwanger bent.
Joris! ( maar ik ben bevooroordeeld, wij hebben een heel leuke, vierjarige Joris, die als bijnaam GrapJoris heeft )
Roan! Super mooie naam, ik ken een Joris die niet leuk is en dan is de naam ook gelijk minder leuk hahaha.... Zo heeft iedereen dat denk ik wel
De naam Joris doet mij altijd denken aan Kruimeltje. Zo'n schoffie met te lang haar, sproetjes, pet, smoezelige kleding en altijd kattekwaad uithalen. Maar misschien komt het ook omdat ik zo'n soort Joris ken, een heel ondeugend joch met rood piekerig haar dat altijd in zijn ogen hangt Ik snap de associatie van Roan met volks niet. Ik vind Roan juist wel weer wat kak... En Rowan of Rohan?
Joris. Roan (ik zou schrijven Rowan) is op dit moment echt een hypenaam en daarom zou ik hem niet kiezen. Er is echter verder niets mis mee.
Roan vind ik leuker, stoerder en vooral origineler! Wij zoeken ook een naam waarvan er geen 5 in elke kleuterklas zitten
Ben ik het niet mee eens. Roan is een naam die m.n. sinds een jaar of 5 vrij regelmatig wordt gegeven. Dus ik zou eerder denken dat jongetjes die nu Rowan worden genoemd zullen moeten blijven zeggen 'Roan met een W'.