Hallo dames, Ik heb vorige week maandagochtend voor het eerst ovitrelle gespoten en ik vraag me af of ik dit ook in FF kan invullen? En wat vinden jullie van wanneer mij eisprong was? Ik had zondagavond (half 10 ik kon niet eerder testen meestal test ik rond 17 uur) een positieve ovulatietest. Maandagmiddag kon ik niet meer testen aangezien ik toen al ovitrelle had gezet. Liefs Steef
Jouw ei is op dinsdagavond gesprongen Vandaar ook de kleine tempverhoging op woensdag (te weinig uren tussen eisprong en tempen - slowrise).
Thanks @RoGiJuLi dan is de IUI in ieder geval op de juiste dag geweest Al ben ik bang dat het alweer einde verhaal is na mijn temp van vanmorgen Weet jij toevallig ook hoe ik Ovitrelle in FF kan zetten? Als niet weet je dan wel hoe ik mijn kruis op de juiste dag kan krijgen?
Je zou je temp op maandag naar 36.7 kunnen zetten Als je ovitrelle erin zet dan moet je met override je ei zelf neerzetten
@RoGiJuLi bedankt! Ik denk dat het nu klopt met de overide. Helaas zaterdag ongesteld geworden, op naar de volgende ronde. @JosjeM lief dat je ernaar vraagt. Er was zoveel gekletst en zoveel nieuwe dames in het topic daar had ik de laatste keer geen tijd voor om op te reageren, zal ik zo even doen