Wat vinden jullie van de naam...

Discussion in 'Babynamen' started by Klessebes32, Mar 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

Dec 6, 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    Dames,

Even jullie mening, ik denk dat we eruit zijn ( ik hoop het :D).
    We hebben al een zoontje Fedde en we krijgen nu een meisje, maar we vinden het zo moeilijk om een mooie naam te verzinnen, heb hier laatst ook al een topic over geopend en aardig wat suggesties van jullie gekregen maar eigenlijk toch bij geen 1 naam de wow factor :(

Er is 1 naam die we beide leuk vinden en dat is Danee... wat vinden jullie hiervan, klinkt het bij Fedde?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Danee [uitspraak da nee?] ik vind het geen leuke naam, ik vind het wel passen bij Fedde. Maar goed zou het niet laten afhangen van mijn mening, naam van mijn dochter vind jij niet leuk vermoed ik. Smaken verschillen gelukkig nou eenmaal anders had iedereen een dochter Truus.

3. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

Dec 6, 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    Uitspraak is idd Da nee, hoe heet jou dochter dan Yolanthe . mag ook via pb, of als je het liever niet zegt is het ook prima :D , Ben altijd nieuwsgierig naar aparte namen!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Danee vind ik zelf ook niet zo'n mooie naam. Apart is het wel. Mijn dochter heet Pom

5. chantelle

chantelle Bekend lid

Aug 3, 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het een Prachtige naam . En vind het heel mooi bij Fedde passen

6. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

Dec 6, 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    @cygnet2 Ik vindt Pom zeker een gave aparte naam,zou er alleen niet zo snel voor kiezen, beetje te apart voor mij :D

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,817
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik zou zelf niet op de naam gekomen zijn maar zo bij Fedde vind ik het onverwachts érg leuk staan :)

8. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

Dec 19, 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het past wel bij elkaar maar ik vind het persoonlijk niet zo'n leuke naam. Ik zou het wel zo schrijven Danée.

9. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

Dec 6, 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    Er moet ook een streepje op Mamalinnie maar kon het zo snel niet vinden hoe ik dat streepje erop kreeg.

Toch wat meer negatieve reacties, jammer!

10. xfifix

xfifix Actief lid

Sep 23, 2008
    402
    0
    16
    Ik vind de naam niet zo leuk... maar dat komt omdat ik iemand ken die zo heet (en die vind ik niet zo leuk hihi). Maar dan geschreven als Dahnee. Vind het btw wel leuk bij Fedde. Als vind ik Fedde dan wel wat stoerder en orgineler!

11. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    ik vind het een leuke naam en hij staat idd heel erg leuk bij Fedde!

12. noa81

noa81 Actief lid

Dec 13, 2010
    413
    0
    0
    Het past er prima bij. leuke naam ook!
    als je er zelf helemaal gek op bent moet je je niet laten beïnvloeden door wat anderen hier ervan vinden. Waarschijnlijk zou je 9 van de 10 namen die je bij anderen hoort nooit voor jouw kind kiezen. Je zult nooit een naam vinden die iedereen of zelfs 50% van de mensen leuk vindt.
    maar goed, ik vind danee iig leuk bij fedde :)

13. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

Dec 19, 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok, ja met streepje vind ik het mooier geschreven.
    Wat betreft de naam het is zo persoonlijk, ik vind het geen lelijke naam het is gewoon niet helemaal mijn smaak. Sommige namen moeten even wennen en dan past het ook helemaal bij het kindje. Het is in iedergeval geen standaard top 10 naam :) en dat vind ik leuk. Dus als jullie het een mooie naam vinden, doen! Wat vind je van Aimée?

14. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

Dec 6, 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    Dat is waar noa81, maar toch hoop je op positieve reacties, maar die heb ik nu ook gekregen (gelukkig :))

15. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

Dec 6, 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    Ik vindt Aimee ook een mooie naam, er zijn toevallig hier in het dorp ( woon in een klein dorpje) pas 2 meisjes geboren die ook zo heten, ik denk dat die naam steeds een beetje populairder aan het worden is.?!

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Vind het wel leuk maar ik zou er Daniek van maken. Past leuk bij Fedde en vind ik meer een "hele" naam. Bij Danee denk ik aan die chocolaatjes, hoe heten die dingen nou..

17. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Ow Danée is wel weer mooier. Wat meer af ofzo, snap je wat ik bedoel?

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Leuke, originele naam! Past ook goed bij Fedde!

19. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Niet zo leuk, past wel bij Fedde.

20. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,144
    8,876
    113
    #20 NiekeKris, Mar 26, 2012
    Last edited: Mar 26, 2012
    Goede smaak! ;) :) En ik kan je uit ervaring vertellen dat de reacties op de naam in het dagelijks leven voornamelijk positief zijn. :) (Mensen die het geen leuke naam vinden zullen dat waarschijnlijk ook niet zo snel zeggen, maar die zeggen dan over het algemeen niets of iets als 'goh, apart...'. :D En hier is dat dus nog niet veel gebeurd.)

En ik vind het ook prima bij Fedde passen. :)

(De chocolade heet Daim, vind ik toch wel anders. :D)

Share This Page