Vorige week vrijdag ochtend (met tweede urine) heb ik een ovulatie test gedaan, deze was knal positief. Nu sinds twee dagen extreme rugpijn, zit echt helemaal onderin. De pijn is zo vervelend dat ik er niet van kan slapen en steeds maar lig te draaien. Kan dit met een eventuele innesteling/prille zwangerschap te maken hebben?
Hey meid, ik zit samen met jou rond dezelfde tijd. Vorige week donderdag piek gehad en zaterdag men eisprong gevoeld. Het kan het begin van een innesteling zijn want ik heb dat momenteel ook die vreselijke rugpijn. Ik heb ook enorme borstenpijn en ongigevoel in men buik. Dit had ik ook allemaal voor mijn vorige zwangerschap (is toen jammer genoeg wel in een miskraam geëindigd op 8 weken, daarom hoop ik snel terug zwanger te zijn). De innesteling zou per persoon kunnen variëren van 4 tot 11 dagen. Ik wil geen valse hoop geven hoor maar mensen zeiden bij mij ook dat het vrij snel zou zijn op 5 dagen maar bij mij was het vorige keer raak dus het kan echt wel. Ik hoop voor je dat het raak is. Je zou vanaf 21ste kunnen testen met de vroege tests en je nod is waarschijnlijk de 25ste? Dan is de test pas echt volledig betrouwbaar. Succes en sterkte! Liefs
Ah ja en als je op je nod nog niet positief test wil dat ook nog niets zeggen, sommige vrouwen maken een laag hcg aan, in dat geval een paar dagen later nog eens testen als de symptomen aanhouden Ik testte trouwens vorige zwangerschap 9 dpo al positief, vandaar dat ik zeker ben dat het de innesteling was na 5 dagen want je hcg begint na de innesteling pas te stijgen dus het moet genoeg gestegen zijn om op een test te kunnen waarnemen. Succes! x
Vorige week vrijdagochtend een positieve ovulatietest, is uiterlijk afgelopen zondag eisprong. Je zit nu 4 dagen na eisprong. Lijkt me een beetje vroeg nog voor een innesteling, maar je weet natuurlijk nooit. Een lichaam is immers geen robot die zich aan een kalender houdt. Een innesteling vindt doorgaans overigens plaats 5 tot 10 dagen na je eisprong. O wacht. Je hebt er al 2 dagen last van. Dus al vanaf 2 dagen na je eisprong. Dan lijkt het me eerder naweeën van je eisprong ben ik bang. Al hoop ik dat ik het gigantisch fout heb. Hoop dat je over een kleine twee weekjes positief mag testen.