hoi meiden. zelf vind ik nog steeds emma en emily erg leuke namen. mijn vriend vind ze ook wel leuk maar niet leuk genoeg. eerst wilde hij dat ons kindje ninthe ging heten en wilde verder geen andere naam horen. toen kwam hij ineens met selina. en nu is het amber. hij vind de andere namen niks meer en wil ook niet meer verder kijken. ik ben benieuwd of hij er over een paar dagen nog zo over denkt zelf vind ik amber wel leuk maar ik twijfel of ik het leuk genoeg vind. hebben jullie ook zo verwarrende vriend kwa namen?? haha
Sorry maar eerlijk gezegt niet. Ik denk dat het het belangrijkste is dat jullie allebei een naam mooi vinden. Als jij de namen die je man bedenkt niet mooi vind moet je het niet doen en anders om. Hier misschien nog wat ideetjes; -amy -Feline -Yaelle (uitgesproke als ja elle) -Thirza
Ik vind niet dat hij drie namen mag noemen en dan van jou verwachten dat jij het maar eens wordt met een van die drie. Zo werkt dat toch niet? Hij wil niet meer verder kijken, naja zeg Helemaal als je pas 22 weken bent, kan je mening in de komende weken toch nog veranderen? Als jij een naam ' wel leuk' maar niet ' leuk genoeg' vind, dan zit er niets anders op dan dus SAMEN weer overnieuw te beginnen. Ik weet hoe moeilijk het is... als je het alleen mocht verzinnen was het veel makkelijker geweest, ik vind het maar moeilijk om iets te vinden wat je allebei leuk vind...
Ik vind ook dat jullie hier beiden achter moeten staan, het kindje is toch echt van jullie beiden. Amber vind ik wel een mooie naam!
Ja hoor wij hebben eerste elk ons lijstje gemaakt met namen, dan een top 10 gemaakt jongensnamen en een top 10 meiden. Maar daar kwam dus geen enkele naam in voor die we dubbel hadden. Dan hebben we maar opgeschreven wat wij de leukste namen van de ander vonden. Uiteindelijk zijn we er na veel veranderen en schrappen en zoeken toch uit 2 jongens- en 2 meidennamen geraakt.
Tja. Ik zou het niet zo goed weten hoe ik daarop zou reageren. Jij vindt Emma of Emily mooi....en hij nu alleen Amber. Ik zou echt niet een naam kiezen omdat mijn vriend die wil en ook nog zegt dat hij niet meer verder wil kijken. Jij hebt zeker ook nog een mening. Bij twijfel niet doen! Persoonlijk vind ik Amber niet leuk! Ook niet vergeleken met de andere namen die jullie hebben - hadden. Jullie moeten sowieso tot een compromis komen. Emily Rose Emma Lily Ninthe Lian Ninthe Isabel Compromis: Emily Ninthe Ninthe Emma (Selina vind ik trendy en modern. Heel anders dan de klassieke emily en hollandse Ninthe! Amber vind ik een jaren 80 naam)
Sluit me bij aan! Amber vind ik eerlijk gezegd geweest... Veel succes met het sluiten van een compromis met je partner. En als je zijn namen niet mooi vindt, gewoon niet doen, anders zit je jouw hele leven met een naam die je niet leuk vindt, doodzonde...
nu heeft me vriend het weer steeds over Emily. ben wel blij want ik vind het een erg mooie naam. maar ben bang dat het nog 100000 keer gaat veranderen.
Misschien kunnen jullie beter wachten tot jullie dochter is geboren en dan kijken welke naam het beste bij haar past..
pin je nog even niet vast en probeer even een tijdje een naam te gebruiken, hardop te zeggen en kijk hoe het dan klinkt... en kijk of je het over 2 weken nog stééds een leuke naam vind want dat is natuurlijk ook gewoon iets wat kan veranderen.
de 2e en 3e namen zijn vernoemingen naar de oma's. de namen worden Carolina en Riana. weet alleen nog niet welke volgorde
Emily Carolina Rian vind ik mooi. Het eindigt dan wat meer resoluut. Uiteraard wil je misschien wel liever Riana dan zou ik die toch derde houden. Succes hoor. We horen wel hoe het misschien nog een miljoen keer wisselt Maar nog even 1 ding: Emily past prachtig bij die andere twee namen!
nee zo'n man heb ik niet nee... maar hopelijk vinden jullie een naam waar jullie BEIDEN achter staan!!!