@ Supermummy: mooie meiden heb je hoor, die ogen wauw! Ik vind die donkere kindjes toch wel erg mooi, of zou ik bevooroordeeld zijn?
ow ja! een echt portugeesje wat leuk ha ha ik ben half portugees, mijn man nederlands en mijn zoon is een kwartje maar hij is ook vrij donker getint en grote donkere ogen. enne ik hoop dat hij later ook lekker van olijven, vis en slakken houd hahaha
Ik ben half indisch met chinees en moluks bloed in de verre familie en mijn vriend een echte kaaskop!! Toen mijn zoontje geboren net geboren was had hij zwart haar en een echt indisch koppie, nu is hij blond en heeft blauwe ogen... Mmmmm ik kan geen foto's meer oploaden helaas vreemd
augustus, wat grappig van die olijven . Mijn dochter kan echt krijsen om olijven, in de winkel ook al een keer meegemaakt.. dus niet bij het snoepschap maar bij het schap met olijven haha.
Bekijk bijlage 70061 Dit is mijn dochter, ze is half nl en half sudanees. Ze heeft echt de roots van haar vaders kant overgenomen. In het gedeelte waar mijn man vandaan komt zou ze voor een echte volbloed kunnen doorgaan.
Mijn man is Indo(blank),ik ben zelf half Papua/half Nederlands,onze dochter is getint,heeft donkerblond haar en blauw/grijze ogen.
Hier vechten mn vriend en dochterlief echt om olijven. Maar ook vreemde kazen vind ze heerlij. De uitgesproken smaken die ik niet lust, lust zij wel..Jouw zoontjes is 5 maanden zie ik, even afwachten dus wat hij gaat lusten enzo...
Wat een prachtige kindjes allemaal!!! Ik had al gepost dat mijn meiden half marokkaans zijn maar nog geen foto geplaatst, dus bij deze. hier mijn oudste
ik zelf ben half nl en half tr...partner is 100 % turks.. onze kids zijn dus kwart nl en de rest tr... aan mij kan je zien dat ik helemaal niet op een nler lijk maar turks ook weer niet...mensen zeggen dat ik meer weg heb van een marrokaan
Hey Ikzelf ben moluks en indisch...en mn man marokkaans...dus wij zijn echt ZO benieuwd...hoe dat gaat uitpakken...mn indische familie..is heel eurpees licht getint, mn opa had bijv grijs/blauwe ogen...en mn molukse familie is gewoon donker ...ikzelf daarvan echt gemixt...en mn man is licht getint... onze zoon: denk wel krulletjes ihihih
Die van mij is 25% Venezolaans, 25% Antilliaans, 25% Italiaans en voor een kwart Nederlands. Dus dat wordt later écht een stuk. Ik moet nu al de jongetjes van d'r afslaan
Ik heb hier een halfbloedje rondlopen. Zijn vader is Mexicaans en ik Nederlands Tot nu toe is er weinig Mexicaans in terug te vinden. Blauwe ogen, donkerblond haar, blanke huid. Hij is wel snel een lekker bruin kleurtje.
Dat is bij mij dus ook...mijn zoontje heeft ook zo'n vlek terwijl hij gewoon Hollands is. Nu heeft hij wel donker haar en hele donkere ogen en is zijn papa ook erg donker. Maar toch 100% NL Toen hij net geboren werd zei de verloskundige ook dat komt meestal voor bij gemixte kindjes.