Haha dat zei mijn vk ook inderdaad. Plus dat mijn zoontje echt een vachtje van donker haar over zijn kont had en ook boven zijn stuitje. Net een klein aapje
Ja mijn zoontje was ook heel donker bij zijn geboorte. Kreeg ik ook wel eens een opmerking over :x, maar ik heb niks gedaan hoor. Is gewoon van mijn eigen mannetje
We hebben helaas nog geen kindjes, maar zijn druk bezig voor ons eerste halfbloedje: half turks (papa) en half nederlands (mama) Ik hoop dat het ons gegeven is én dat ze het haar en de wimpers van hun vader krijgen
papa is half turks (nederlandse moeder/turkse vader) ik ben 100% hollander 1e kindje spier wit, blond en felblauwe ogen (ze was donker bij geboorte) 2e kindje licht tintje, zwart haar en bruine ogen (heeft ook de bekende blauwe plek op zijn billen) fotos van ons gezin staan in ons album. ons vendje is 2 druppels papa
@lovewinnie petvedikkie wat heeft jou dochter mooie oogjes zeg waarom hebben al die mixjes van die killer eyes
Ik ben zelf geadopteerd uit Thailand toen ik 4 weken was. Nu ben ik getrouwd met een echte Kattuker. En we hebben 3 kinderen, 2 dochtertjes en een zoontje.
gaat de blauwe plek op de billen nog weg of blijven kinderen dat houden? Mijn zoontje heeft het ook nog steeds