Sorry, Ik zag het al staan. Half antiliaans, 1/4 nl, 1/4 australisch. Wat verrassend he. Het kan genetisch gezien volgens mij ook iets van 28.000 kanten op. Maar het is jullie goed gelukt!
Leuk om al die mix-kindjes te bewonderen! Mijn meiden zijn voor de helft NL en de andere helft is West-Afrikaans. Hier een foto van mijn oudste telg.
Wat een beauty's Mixjes zijn de mooiste die er zijn! Ik ben zelf Nederlands, maar heb een aantal Indische neven en 1 nicht.. Ik was altijd jaloers op ze.. Wilde ook een tintje hebben Nu zijn mijn half surinaamse (Chinees, Indiaan) vriend en ik "bezig" voor de eerste.. Spannend! Ons kindje zal wel een lichte huidskleur krijgen denk ik aangezien mijn vriend niet donker is (jammer). Verder zijn al mijn vrienden van allerlei Nationaliteiten.. Heerlijk!
Wat een mooie kindjes allemaal.... Dat mixen (en schudden) werkt goed hahaha Onze Liam is ook een halfbloedje. Ik ben NLse (en kwart belg) en vriendlief moluks/indisch Andere indische mensen schijnen het wel aan Liam te kunnen zien, maar ik niet hoor. Zal er een foto bij doen. Weet niet of het lukt....
Nou debs, als zelf half indische zag ik het al direct aan je zoontje zonder je tekst gelezen te hebben.. dat moet wel een pinda'tje zijn haha. Mooi ventje hoor!