Hier ook een half indische, mijn man is nederlands en alle 3 mijn kinderen zijn verschillend..de oudste zoon is vrij blank, mijn middelste zoon en kleine meid hebben een tintje..*maar in de zomer zijn ze zo heel bruin..*..leuke is ook dat ze allemaal met een grote blauwe plek net boven hun billen geboren zijn... proud to be a peanut !!! Hier een foto van onze tuttebel..(mijn jongens gaan liever niet met foto zo op ZP ..tja 13 en bijna 15..dan krijg je dat he..8))
Mijn dochtertje heeft ook een mongolenvlek boven dr kontje, gaat dat niet op een gegeven moment weg dan? Dat d8 ik altyd..
Mijn zoontje is een kwartbloedje Kwart Israelisch. Papa heeft donker haar en donkerbruine ogen maar Mayron heeft mijn blauwe ogen geerft... Laatst kwam er een marokkaans meisje naar me toe die me vroeg of hij buitenlands bloed had. Ze zag het aan zijn gezicht. Grappig toch wel. Zal eens een foto zoeken...
Wat een prachtige kindjes!! Ik vind mixjes echt altijd prachtig Onze Irem is ook mix met een Turkse baba en een Nederlandse mama:
İk ben half nederlands half turks. Mijn man is turks. Batuhan heeft donkere ogen en donker haar (maar niet zo zwart als het haar van zijn vader. Hij heeft precies mijn haar kleur)
Hier 2 meiden die 3/4 nl zijn en 1/4 Tunesisch. Mijn vriend is half Tunesisch en ik heb helemaal NL. Je ziet het bijna niet. Mn oudtste heeft blonde krullen maar wel hele donkere ogen en heeeeeeeeeeeeeele lange zwarte wimpers (jaloersssss!) en bij mn jongste zie je het wat meer. Heeft wat donkerder haar en ook donkere ogen en ook die hele mooie laaaaaange wimpers. En die heeft ook een ietsiepietsie donkerder huidje. Maar dan moet je wel goed kijken
Shaula, kan me jouw oudste dochter nog herinneren van de foto topic, echt een prachtig meisje!! Monkeylove; je ziet idd wel dat hy iets buitenlands heeft, maar ik zou dan surinaams ofzo denken. Zn neus misschien en kleurtje
Dit is papa, wel donkerder. Stom he? Je denkt dat dat donkere overheerst maar niet dus, al mijn 3 kinderen hebben lichte ogen (2 blauw, 1 groen) Bekijk bijlage 69996