Zojuist deze laten versturen naar mijn ouders. Ben zooooo benieuwd naar hun reactie! Zo, dat wilde ik ff kwijt hihi.
Ja, ik las het idee in een andere topic, maar kon deze zo een twee drie niet vinden. Ze zullen wel verrast zijn.
Geen idee eigenlijk, ik ga dat even uitzoeken op de website. Volgens mij gaan ze vanaf morgen pas weer bestellingen in behandeling nemen.
Wat leuk!! Ben benieuwd naar hun reactie! Heb je het met de post verstuurd? Wij hadden een schilderijtje met een gedichtje erin! Mijn vader las het met pasen voor (ik was toen 9 weken en had net mijn eerste echo gehad) en mijn moeder had binnen 2 regels door dat ik zwanger was! Dat was even tranen!!! Een mooi moment dus!
Ja je kan het via de website meteen laten verzenden naar een ander adres. Mijn ouders wonen 100 km verderop. Niet superver, maar niet echt vaak tijd om langs te gaan. Ook een leuk idee dat van jou!
ben je ook enigskind of is het logisch dat het alleen jullie kan zijn die zwanger is. ik vind het echt een heel leuk idee, zeg!! maar voor ons gaat dat niet werken haha, dan moeten ze eerst raden wie het is . ik heb nog meer broers/zwagers en (schoon)zussen die in de kinderfase zitten...
Nee ik kom uit een gezin van 6 kinderen haha! Ben zelf de oudste en ook de enige van wie ze het kunnen verwachten. Het is inderdaad jammer dat ik hun gezichten niet kan zien. Maar ik verwacht wel meteen een telefoontje als ze het ontvangen hebben.
Nee nog niks gehoord. Denk niet dat ze het ontvangen hebben. Hopelijk morgen. Ik krijg bericht als het verzonden wordt.