wahaaaaaa zit vol met zenuwen !! vandaag mn eerste echo en o mensen wat hoop ik op een mooi knipperlichtje. Laaste echo was zo terleurstellend in november toen zagen we dat onze 2 kindjes levenloos in mijn buik zaten. Dus ooo wat ben ik bang en onzeker maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat wel goed zit mja wat als mn lichaam weer een spelletje met me speelt... PFFF zenuwen! gelukkig mag ik om 11.55 al dus hoef geen hele dag te wachten
Sterkte! Kan me voorstellen dat t niet makkelijk is, maar k wens t beste voor je... k Hoop dat je mag genieten van n prachtige beeb tijdens n fijne echo!
ik hoop het ! ik ben niet iemand die snel bang word maar dit gevoel beangstigd me . ik heb niet het gevoel dat het fout zit en dat had ik bij mn miskramen/Missed abortions wel . Maar wat nou als mn lichaam een spelletje met me speelt en mn intuitie het fout heeft .*zucht* Maar goed we kunnen niks anders doen dan hopen! Hopen op een mooi knipperlichtje en hopen dat in november het 6 e kindje bij ons gezin mag voegen....( van mij 2 +3 van vriend + 1 van ons samen in november)
@Uksoldaatje Wat fijn om te zien dat jij al 22 weken bent heb je toen de tijd nouwlettend in de gaten gehouden ! ben blij dat je na alle terleurstellingen een mooi wondertje mag dragen!
Jeetje, zeker spannend! Heel herkenbaar ook trouwens... Ik duim voor n prachtig plaatje straks!! Sterkte met wachten nog deze ochtend!
Succes vandaag. Ik mag ook voor me 1e echo maar pas om 17.30 !!!! Droom al dagen dat er niks te zien is of over bloedverlies. Had dit niet bij mijn dochter. Hoop dat je een mooi hartje krijgt te zien en succes met wachten nog even!
ja logisch dat je zo zenuwachtig bent!! maar ik hoop dat een prachtige echo hebt straks, en dan echt lekker gaan genieten!! Sterkte..en heel veel succes!!!
Mooi is dat he!! gefeliciteerd. en geniet ervan!!! ik heb gister 10weken echo gehad..ik kon de hele nacht niet slapen..zo gelukkig was ik