benieuwd of jullie ook uitstellers zijn!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lamia, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    as zondag moet (liever niet dus) ongesteld worden. als ik nu zwanger zou zijn zou een early test wel uit gaan slaan denk ik. maar omdat ik zo het gevoel heb dat ik nog niet zwanger ben heb ik ook helemaal niet de behoefde om al te testen .. puur om de teleurstelling uit te stellen haha. kennen jullie dit?

stellen jullie het testen ook uit om toch stiekem in een hele kleine waan te blijven dat het heeeel misschien toch positief zou zijn ?

2. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    ja zeker... ik doe een test met de gedachte van ohh is toch negatief. verassing als die dan positief is... zoals bij mij afgelopen zondag....

3. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    aah gefeliciteerd!
    ja precies zo inderdaad 😂

4. Proudmama01

Proudmama01 Niet meer actief

Ja dat doe ik ook. Ik test pas als ik echt overtijd ben, maar dat red ik nooit want ben dan ondertussen toch al ongesteld steeds. Heb een paar maanden geleden erg vroeg een testje gedaan en die was licht positief. Ik stiekem al een beetje blij, al weet je dat het nog erg vroeg is maar we waren al best een tijd bezig. Dag erna getest en die was wit en paar dagen daarna ongesteld. Dat is zo ontzettend balen dat ik dat niet meer wil meemaken. Liever óf ongesteld, of niet en dan een duidelijke test :) Met vroeg testen verander je toch niks aan de uitkomst vd zwangerschaps denk ik dan maar, test dus liever als ik iets meer zekerheid heb ;)

5. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Nee, ik heb dat geduld echt niet. Bij 7dpo of zo begint het feest al.

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik heb dat geduld ook niet meer, bij mijn eerste dacht ik ook zo, maar toen was ik gelijk zwanger en heb ik toen wel eerder getest omdat ik me gek voelde (achteraf was het niet eens eerder dan NOD want ik had een kortere cyclus)

Ik moet morgen ongesteld worden maar heb gister positief getest, ik had weer dezelfde krampjes als bij mijn eerste en had woensdag een beetje roze slijm dus ik kon het niet laten, een lichte streep op de KV2v5 en een zwanger 1-2 weken op de CB. Zo spannend!

7. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ja hoor, ik test eigenlijk nooit. Ben helaas al 2 jaar bezig en heb 1 keer een test gedaan op NOD. Die was negatief dus toen was ik er gelijk weer klaar mee. Ik houd niet van witte testen;)
    Volgende week heb ik mijn eerste IUI en ik ben zeker niet van plan eerder te testen dan de aangegeven datum. Wel ga ik voor de zekerheid een testje doen als het eerste rood doorbreekt (wat ik natuurlijk niet hoop), om echt zeker te weten dat ik niet zwanger ben. Dit ivm de hormoonstimulatie voor een eventuele volgende ronde.

8. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    haha gelukkig ben ik niet de enige! een aantal vriendinnen van mij weten het en die houden het zelf niet meer uit😂

bij mijn eerste wist ik het niet dus die 4 weken heb ik nooit in spanning hoeven zitten 🤔 maar lijfelijk klopte er toen iets niet, iets met constant flauwvallen enzo.. 3n dat heb ik nu helemaal niet dus ja... waarom testen om dan nog een paar extra dagen extra teleur gesteld te zijn tot dat de volgende ronde weer begind..

9. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Ik testte vaak eerder als ik wist dat ik niet zwanger was. Gewoon om het laatste beetje hoop eruit te krijgen. 1 keer zat mijn gevoel er naast. 2 keer voelde ik dat ik zwanger was en heb ik t juist uitgesteld om teleurstelling te voorkomen. En 1 x was ik zwanger maar dacht ik dat ik ongesteld geworden was dus testte ik pas laat omdat t maar niet doorzette en ik een weekje weg ging met mijn vent. Wilde zeker weten of ik een borrel kon doen

10. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hahahaha 🙈 Hier idem dito

Deel Deze Pagina