test positief maar toch menstruatie??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door domenique, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. domenique

domenique Lid

2 aug 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
    24 juni was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb een cyclus van ongeveer 21 a 24 dagen.
    Op 26 juli heb ik een early predictor gedaan die een licht streepje liet zien. Op 27 juli heb ik een clear blue gebruikt en die was positief.
    Klachten heb ik ook gehad. Pijnlijke opgezette borsten, vermoeid.
    Maar nou ben ik sinds 26 juli ook aan het bloeden. Eerst heel licht roze. Wat gevolgd werd door een normale menstruatie kwa bloed hoeveelheid.
    Nou heb ik de afgelopen week meerdere testen gedaan die weer negatief aangaven.
    Ik weet het dus even niet, wel of niet zwanger.
    Ik ben sowieso van plan om aankomende week even de ha of de vk te bellen om te vragen wat die denken.

alvast bedankt
    groetjes domenique

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk,hoe vervelend ook,dat je niet (meer) zwanger bent.misschien dat het eerst wel zo was,maar dan is het al in een zeer vroeg stadium mis gegaan.

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Zoals je het omschrijft heb ik helaas ook gehad de laatste keer. Volgens m'n gynaecoloog was er wel degelijk iets gaande in m'n buik maar is dat in een vroeg stadium al mis gegaan. Als je testen nu allemaal negatief zijn vrees ik het ergste :(

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb dit ook gehad in januari, testte toen op 10dpo al positief en liep alleen maar op en toen ik een week over tijd was kreeg ik ineens bloedverlies. Test was ook meteen bijna niet meer zichtbaar en werd toen ongesteld. Balen meid :(

5. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ben idd bang voor een miskraam :(

6. domenique

domenique Lid

2 aug 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het bevestigingen wat ik zelf eigenlijk wel vermoeden.
    Wat betekent dpo eigenlijk? (Net nieuw dus niet helemaal op de hoogte van de afkortingen)
    Net ook maar een ovulatie test gedaan en die heeft een licht streepje. Neem aan dat dat niet verschijnt als je wel zwanger bent?
    We gaan gewoon vol goede moed door.

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jawel dat kan wel verschijnen hoor...

Dpo betekent days past ovulation, dus dagen na ovulatie.

8. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Och meid, dat heb ik ook twee keer gehad. Wat ontzettend vervelend voor je!

Het kan wel zijn dat jouw lichaam de komende paar maanden een beetje van de rel is. Ik duim in ieder geval dat je gauw een plakkertje hebt.

Dikke knuffel!

9. domenique

domenique Lid

2 aug 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, ik blijf nu gewoon de ovulatie testen gebruiken eens zien wat daaruit komt.
    Toch gek, dat als het zo bevestigd word wat ikzelf al vermoedde, dat het toch wat met je doet. Ondanks dat het nog niet veel meer is als een klein inimini celletje.

We hebben gelukkig al een dochtertje van ruim 2,5, maar een broertje of zusje zou wel heel leuk zijn.
    Zij kwam als "ongelukje". Zat al bijna 3 jaar niet meer aan de anticonceptie. En waren er toen niet mee bezig. Geen gezonde levensstijl etc. misschien daardoor dat het ook wat langer heeft geduurd.

Deel Deze Pagina