Benieuwd of jullie wat zien!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Denisja, 28 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Dit is de test nog eens apart

2. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Spannend! Ik zie wat ;) hopelijk loopt t komende dagen mooi op

3. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    ik zie hem wel maar moet wel turen ;)

4. migske

migske Niet meer actief

ik zie het nog steeds hoor en loopt idd iets op :) ohhh spannend!!

5. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Een tuurstreep, maar ik zie wel wat! Hopelijk loopt het op de komende dagen :)

6. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Ik wacht nog even tot m'n NOD met een digitale. Maar heb nog nooit zo vroeg een streepje gehad. Meestal pas 3 dagen voor NOD en nu al 7 dagen... Tweeling?

7. migske

migske Niet meer actief

hihi zeg maar nee dan krijg je er 2! :p hihi ik ga duimen hoor!

8. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Zou nog even geduld hebben en nog nergens vanuit gaan er zijn zoveel meiden die een tuurstreepje hebben en na 1 week toch nog ongesteld worden!
    Zeg ni da da bij jou zal zijn,maar kzou da doen als een soort zelfbescherming!

Hier was ik ook bijna naar Kv gegaan om testen te kopen ma is wat absurd he heb thuis 3 kv en 2 action testen liggen en dan nog online van 123thuistesten besteld dus ga genoeg hebben haha!

Denk da ik ooit pas een digitale zou doen als ik echt paar dagen overtijd ben want die zijn duur genoeg:)

9. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Neen ik was toen NIET zwanger spijtig genoeg!!
    Daarom ik nu ook wat schrik om te snel te testen en dan nog ongesteld worden:).
    Ik hoop dat u de test mooi oploopt en ik zou vrijdag nog es testen en morgen proberen over te slaan

10. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Misschien wel een bevruchtig maar geen goede innesteling? Met kruitvat heb ik echt nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was. Hcg zit er dus zeker, nu nog hopen dat het goed innesteld!

11. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Tuurstreepje is het trouwens niet hoor op de test zelf. Duidelijk een licht roze streep te zien.

12. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Nou ik heb helaas deze week anders ervaren, op beide kv testen een zichtbaar streepje, en de bloedtest gaf hcg <1 aan, dus het was zeer zeker niet van het hcg!
    Hoop uiteraard dat t bij jou anders is

13. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Ik zie een streepje! Zo begonnen de testen bij mij ook en zie banner ;)

14. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Kijk daar heb ik tenminste wat aan mamajen! Vind het altijd zo jammer dat als je blij bent met een licht streepje andere het weer de grond in moet boren. Net alsof t je niet gegunt wordt.

Zelf denk ik wel dat ik zwanger ben. 3 testen met streepjes die oplopen kan bijna niet missen. Nu hopen dat het een goed vruchtje is!

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Er is hier echt niemand die het jou misgunt hoor, we zitten hier allemaal met hetzelfde doel en iedereen hier hoopt dat jij zwanger bent!

Maar als iemand zegt dat haar ervaring met zulke tuurstreepjes (want ze zijn echt super licht, op sommige kan ik ze niet eens zien) dan hoef je daar helemaal niks mee te doen, maar is het bedoeld als info voor jou dat het bij hen dus niks betekende. Dat dat ook een mogelijkheid is die je mee kunt nemen in het lange afwachten tot NOD. Nou zit je ook pas 9dpo begrijp ik dus het kan allemaal nog en dat hoop ik zeker. Maar ik vind dit nogal een onaardige reactie op je medeforummers die de moeite nemen om op jou vraag te reageren, wellicht is het niet het antwoord waar je op hoopte maar niet iedereen denkt hetzelfde tenslotte.

Ik hoop dat je testen verder gaan oplopen!

16. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Misschien is dat het ook wel, het antwoordt wat ik niet wil horen. Maargoed, de streepjes staan er en als ik ze in real life bekijk zie ik ze wel oplopen. Ben gewoon een ongeduldig type. Natuurlijk had ik gehoot dat ze er al vanaf zouden knallen!

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ja dat is het nadeel van zo vroeg beginnen met testen :) dat je nog zo lang in spanning moet zitten! Ben benieuwd ga je morgen ochtend weer testen?

18. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Dat denk ik wel ja haha &#9786;&#65039;

19. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Enn? Nog weer een testje gewaagd vanmorgen?

20. Hoopopeenbaby

Hoopopeenbaby Nieuw lid

6 jul 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind ze niet echt oplopen al hoop ik voor jou dat je zwanger bent ik heb geen goede ervaringen met zulke streepjes had ze ook op 3 stuks maar toch echt niet zwanger heel veel succes

Deel Deze Pagina