En dit is alleen t stipje uit de test, dus t plusje valt weg omdat t horizontale lijntje op de cassette zelf vast zit. Teststreepje staat nu rechts.
Ik ben zelf niet fan van deze test (ook zo'n streep maar toch ongesteld) maar gezien je op de andere ook een streep had vind ik het wel positief
Ik ben er ook niet echt fan van, ik was zelf niet veel wijzer met deze test. De 2v5euro zijn goedkoper en eigenlijk beter,toch?
Ben ook niet fan van deze, had ze ook gebruikt 1x en was wel net zo licht als de jouwe en bleek achteraf idd zwanger maar vind ze niet zo goed als de 2v5...
Ik zie idd een heeel licht streepje. Maar zou als ik jou was een kv test 2 voor 5 proberen. Die zijn gevoeliger volgens mij.
Ja wilde ook de 2v5 maar die waren uitverkocht. Je moet toch wat he. Deze is wel gevoeliger toch? Omdat je deze 4 dage voor NOD kan gebruiken?
Denisja ik zie overal streepjes op zonder te hoeven te turen. En die vroege test plustestje deed ik ook en wat niet zwanger had erna namelijk een bloedtest gedaan, ik vind die onbetrouwbaar maar omdat je voor de rest ook allemaal positieve streepjes hebt... spannend!
Even een vraagje ik heb vandaag een ovulatie test gedaan omdat k in een keer veel buikpijn had. Maar ik twijfel over de uitslag. Het streepje moet volgens de verpakking verticaal zijn. Maar ik zie een licht horizontaal streepje zal k dit gewoon als negatief zien?
Er moet een streep verticaal opkomen die even donker of donkerder is,dus deze is nog lang niet positief.die horizontale lijnen lijken mij van de vloeistof,dat trekt vanzelf weg.
Ik lees net in een ander topic dat het niet de bedoeling is om foto's van jezelf bij iemand anders in het topic te zetten.misschien kun je zelf even een topic starten? Ts,sorry,ik lees het net pas.zal niet meer antwoorden op andere vragen.