Hoi hoi ik heb even wat ogen nodig en advies, ben in april 40 geworden en daarna ging mijn cyclus ineens gek doen, ongi 2 weken erna vegen bloed(geen eisprong) 3 weken daarna weer ongi. Dat was 22 mei, ik heb altijd een late eisprong dus volgens mij zou ik vandaag ongeveer op 14dpo zitten. Geen testen in huis, want ja na 10 jaar verwacht je eerder een ongi, maar vanmiddag toch testen gekocht, 2 uur plas opgehouden en nu kreeg ik dit, ik zag hem meteen verschijnen. Zit helemaal te shaken is dit echt????
Hoi hoi Ik zou zeggen: GEFELICITEERD!!!!!! Maar als je het zeker wilt weten zou ik een digitale test halen. Hopen voor je dat het klopt! Groetjes Siri1981
Dank jullie wel voor de snelle reactie's, pfffffffffff als het echt zo is, dan kan ik weer gaan stressen of het goed gaat. Soms denk ik was het allemaal maar eenvoudiger Morgenvroeg maar de andere kv gebruiken en dan maar weer in de auto voor een digitale. AAAAAAAAAHHHHHHHHHH spannend allemaal weer hoor.
Ik zou ook zeggen: ZWANGER!!! Gefeliciteerd hoor en ik ga heel hard duimen dat het deze keer goed gaat. Heb je onderschrift gezien. Pffff.... Je verdient het, een "plakbeeb".
Wat fantastisch voor je: ZWANGER!!!!! Overduidelijk!! En inderdaad je verdiend zeker een blijvertje. Ik hoop dat deze keer alles prachtig mag verlopen en dat je er intens van kunt genieten!
Super .... gefeliciteerd !!! Ik zal heeeel hard voor je gaan duimen dat deze keer alles goed mag verlopen en dat je toch nog kunt genieten
Dank jullie wel wat lief al jullie reactie's. Zit alleen maar stom voor me uit te kijken en te bedenken wat nu, ik weet het nu even echt niet meer, stom he