Zei het je toch PROFICIAT action heeft gewoon MEER hcg nodig dan kv om een vergelijking te geven ik had een knal test van KV en action was bijna niet te zien
Thnx dames.....WHAAAh helemaal gek nu. En vanmiddag ook nog met de klas bbquen en vanavond met schoonouders uit eten, omdat ze 28 jaar getrouwd zijn. Hoe krijg ik nu die smile van mijn gezicht hahahaha
Ik heb vandaag exact zo'n test!! Spannend!! Ik zit 10 dpo.. Hopen dat alles goed gaat! Maar wel superrrr leuk!
Oow ik kan wel huilen van geluk. En wil het zo graag mijn mannetje vertellen, maar die zie ik vanavond pas als we bij zijn ouders zijn..... Nu maar een leuke manier bedenken. Iemand nog ideeën, mijn hoofd doet het niet meer hahaha. Ik dacht een ilovepapa speen ofzo?
@Ervaren mama: Ik had op 10 dpo een compleet omowitte test van kruidvat! Stond die van jou niet in topic foto's van vage en duidelijke testen? Volgens mij heb ik hem net gezien en dacht he dat lijkt mijn test wel...
Klopt meis, ti's een mooi roze streepje, durf alleen nog niet blij te zijn. Vorige keer gelijk familie gebeld etc.. Ging het bij 6,5 wk mis.. Nou dan baal je hoor. Wel super leuk nu! Ik zit echt 10 dpo dat weet ik na echo's. Nu blijft bij ons de vraag; 1of 2.. Ik had van mij zelf 2 eitjes.. Dus heel spannend allemaal! En jij lekker genieten en jubelen de hele dag! Ik Bedoel; er gewoon zonder zorgen van genieten!
Ik ben het er echt niet mee eens dat mensen zeggen dat turen niet hoeft, want ik moet wel degelijk even goed kijken Maar obv van de laatste foto: een voorzichtige gefeliciteerd Stokstaartje86 ! Je hebt toch wel een paar testen gekocht? Ff kijken of het oploopt en ga je nog een CB doen?
@Ervaren mama: Oow ja dat is echt verschrikkelijk. Daarom gaan wij het niet direct aan iedereen vertellen. Eerst maar eens een goede echo. @Bouwjaar: ja heb meerder gekocht hoor. Ga zondag weer testen om te kijken of het oploopt. Als die oploopt ga ik misschien nog een cb doen volgende week. Dat hangt af van hoe ik me voel en wat mijn vriend wil... @All: heb afgelopen zaterdag een rompertje gekocht. Die heeft mijn vriend al gezien maar heb geen tijd om iets nieuws te kopen. Daar heb ik de 2 testen opgeplakt en ingepakt hihi....Ben benieuwd naar zijn reactie. Denk heel nuchter, zoiets als ik zei toch dat ik het zeker wist....(hij had namelijk gezegd dat ie zeker wist dat het raak was....dat voelde die gewoon)