Hi meiden, we komen net van uit het ziekenhuis vandaan voor wederom een echo. Ik had er zo op gehoopt dat ze deze keer konden/wilden vertellen of onze kleine een jongetje of een meisje zo zijn. Helaas wilde de gynaecoloog hier geen uitspraak over doen en dat we maar moesten wachten tot de 20 weken echo. MAAR IK WIL HET ZO GRAAG WETEN . Kunnen jullie mij helpen en vertellen wat jullie zien? Hoop op veel reacties en jullie expertise! Alvast enorm bedankt natuurlijk!! (Hoop dat de foto scherp genoeg is)
Overigens, als je het ZO graag wil weten, waarom laat je dan niet even een pretecho doen? Dat snap ik nooit... Iedereen wil t weten maar niet bereid om even wat extra's uit te geven?
Beetje kort door de bocht niet dan? Waarom ik het deze keer NIET via een geslachtsbepalings echo - pretecho laat doen is omdat deze vorige keer 2 keer fout was en dus AL 2x 40 euro aan heb uitgegeven. Daarnaast is het niet het belangrijkste van de wereld en kan ik ook beste 1,5 week wachten, maar een mensen is vaak nou eenmaal nieuwsgierig aangelegd. Zou je het nu wel een beetje kunnen snappen?
Ze heeft een potty shot en ze vraagt of WIJ het geslacht kunnen zien..zo een gekke vraag is het toch niet. Ts zal heus wel weten dat ze voor meer zekerheid bij een echobureau moet zijn....maar ze mag toch wel nieuwschierig zijn? Daarbij heeft ze over 3wk de 20weken echo en zal ze het geslacht weten! Ik snap juist niet waarom mensen altijd zo bot uit de hoek moeten komen! Ts: vind het ook raar dat de gyn niet even gekeken heeft voor jullie!
wat dan? ik denk niet dat ze er op gaat shoppen.. maar gewoon met zijn alle kijken en nadenken en onze visie geven mag ze toch leuk vinden? en ik vind het ook wel leuk om te kijken.. dussssss.. als je het niet leuk vind kijk je toch niet hier? TS wat denk je zelf?
Dan is de nieuwsgierigheid nog niet weg, maar heb ik het wel geprobeerd. Daar is deze site toch voor, net als mensen vragen stellen die je eigenlijk direct aan de huisarts o.i.d. moet stellen enz.
Ik keek om een antwoord te geven, maar deze foto is zo onduidelijk dat je er niks mee kan. Ik zag t onderwerp dat de gyn t niet wilde zeggen dus dat er wel wat op te zien zou zijn, maar dit is echt heel onduidelijk.
ik snap wel wat je bedoelt in de openingpost staat dat TS het zooooooo graag wil weten en super nieuwsgierig is, dan zou ik ook aanraden een geslachtsbepaling te laten doen wat al vanaf 30 euro kan. Iedereen kan nu wel jongen/meisje roepen, maar dan heb je nog geen zekerheid. TS is 17+ weken en dan kan het super makkelijk gezien worden met de juiste apparatuur/pretecho bureau Bij de 20 weken echo kijken ze er vaak niet eens naar, hier doen ze het iig niet bij de gyn, want het heeft niks te maken met medisch opzicht, dus hier keken ze er niet naar, en als het de benen bij elkaar houd is het ook pech hebben en zul je alsnog een pretecho moeten doen
Ja dat precies dus! Vooral het ZOoooooo graag willen weten! En het geval dat ze het bij de 20-weken niet zien, als het kindje het niet wil laten zien dan gaan ze er echt geen moeite voor doen!
Iedereen plaats hun Nub foto omdat ze zoooooooo nieuwschierig zijn,wij geven dan toch ook gewoon een antwoord. Beetje vage reacties hier weer hoor!
Tja ik ben net van de 20weken echo en zelf dan met zekerheid kon zij niks zeggen... ik krijg overmorgen GEO van andere arts dus hopelijk wordt het dan zekerder gezegd...
alleen kan je ten tijde van de NUB rond de 12 weken nog geen geslachtsbepaling laten doen ook al zou je het zo graag willen, maar rond 17 weken hoeft het eigelijk niet meer ''geraden'' te worden maar kan het zo 100% vastgesteld worden met een echo
Het gaat erom dat ts vraagt of wij er iets in kunnen zien. Als dit jou was overkomen had je de echo NIET gepost en zeker niet gevraagt aan mede dames hier wat zei ervan denken?.....juist! Daarbij zegt ts over 1,5 week weer een echo te hebben waarbij wèl naar het geslacht wordt gekeken Is het dan zo onlogisch dat ts zo nieuwschierig is? Dat vind ik niet wantij reed met 14wk naar Lommel om het geslacht te weten,en ook dat is geen zekerheid! Maar dit gaat weer over een discussie en dat was niet de vraag van TS
oeii, wel moeilijk hoor, ik denk een meiske, maar bind me er niet op vast hoor, ben GEEN ervaren echo-geslachts loeder hihi! succes met geduld hebben, is ook niet mijn sterkste punt groetjes