dan moet je om half 10 rtl 4 aan zetten de ghost whisperer. ik ben die vrouw met die zwarte coltrui en opgestoken haar. hij weet me van alles te vertellen over mijn kinderen.
Hahahaha, en nou nooooit meer zomaar de haren van je zoon knippen. Je staat nu zelfs in het hiernamaals bekend er door (en nu serieus: wat fijn dat je zo´n bericht doorkrijgt, dat hij echt van alles weet te vertellen)
Haha wat leuk om iemand van het forum zo gezien te hebben! Hij had veel dingen goed he, als ik het goed begrijp? Moet wel indrukwekkend geweest zijn zeker?
Nou dat is echt raar.... ik zat te kijken en had dit bericht echt echt echt niet gelezen maar ik zag haar/ (jou) en ik wist dat jij het was..... ook ivm het babyboom verhaal! Ik ben je gelijk op gaan zoeken en ja hoor je bent het echt! Wat super! Hij heeft echt een gave dus? (onze zoontjes zijn ook bijna even oud misschien dat je me daarom bij gebleven bent) Heel grappig dat ik je nooit ontmoet heb en ik je op tv zie en dat ik wist Oh... maar dat is Ruby van zwagerschapspagina! Heel speciaal hihi Liefs Zomaar
meiden ik heb heftig ruzie met mijn zoon. dat zijn geheim nu in het hele land op tv is geweest. de moeder van kevin belde me net wel dolgelukkig op.
Oe das minder. Had je het niet verteld voordat de show opkwam? Komt wel weer goed meis. Vind het wel een heftige show. Zit nog met tranen op de bank
jawel had hem wel voorbereid. hij is nu logeren bij een neefje en mijn schoonzus,hij is daar heel hard in huilen uitgebarsten en wilde niet meer aan de telefoon komen. hoop dat ze er op school niet te veel over gaan beginnen.
Jeetje Ruby, echt speciaal wat hij allemaal wist te vertellen! En het komt vast allemaal goed, anders komen zulke dingen niet door.
Wat grappig dat je op tv was! Ik heb het gezien,alleen lees ik dit topic nu pas een dag later haha Ik zat echt verbaasd op de bank weer! Wat knap dat hij dit allemaal wist te vertellen over je kinderen en over Kevin! Heel bijzonder!