Ik vind het zeker knap dat hij zo veel wist te vertellen, maar ben je voor jou gevoel ook echt te weten gekomen wat je wilde weten?
grappig hoor om zo iemand van hier te zien! Ik vond het een leuke uitzending. Heb ook het gevoel dat derek echt oprecht is.. in tegenstelling tot andere paragnosten die we wel eens door het beeld zien schuiven! Wat speciaal dat je hier aan mee mocht doen. Klopte het dat hij echt nioets van jullie wist? Of moest je net als bij jomanda eerst dingen op een papiertje schrijven?/ (erg he ik blijf sceptisch)
heb je zelf het gevoel gehad dat je er iets aan hebt gehad? ik zat echt met open mond te kijken naar hoe hij alles zo goed wist te vertellen
Oelala Ruby, jij dacht vast *oepsss* toen je dat eruit flapte op tv over je zoon zijn vader. Niet echt tactisch voor je zoontje achteraf, veel sterkte met het opvangen van hem.
hihi moest even lachen om het stukje over het haren knippen. erg indrukwekkend dat hij zoveel goed had. Maar blijf er op de een of andere manier toch sceptisch over.
Ik heb hiet die avond ook gezien en nu is er weer herhaling. Toen ik je op tv zag dacht ik huh? is dat niet Ruby van zwangerschapspagina? Ik wist dat je drie zonen had en toen je het bevestigde dacht hmm dat moet die Ruby zijn. Ik vind je heel veel op madonna lijken, hoor je dat niet vaker?
hahaha dank jewel. toen ik jonger was hoorde ik dat inderdaad wel vaker. dank jewel voor de complimenten.
Ruby, Ik heb ademloos zitten kijken (ook de rest van de uitzending) en ik vind jou ook een mooie vrouw ! Volgens mij woon je ergens bij mij in de buurt want je hebt hetzelfde accent als ik Is je zoontje een beetje bijgedraaid ? En mag ik je vragen waarom je zoons "Marokaanse" namen hebben ? Is je vriend Marokaan ? (Mijn man wel namelijk) Tot zover de nieuwsgierige vragen.
ik heb alleen het stukje gekeken waar jij in voorkomt. ik vind je echt een mooie vrouw, met een lieve uitstraling! Ik kijk normaal nooit naar dit soort porgramma's. wat ik me nu afvraag is, wat wilde hij zeggen met het afgescheurde behang? het kwam op me over alsof hij heel beeldig jou situatie voor zich zag, maar heb jij wel het gevoel alsof je antwoord hebt gekregen op alle vragen waar je mee zat? enneh.. laat je het haar van je zoontje nu even groeien?
haha ja zijn haar is weer aan gewgroeid. dat behang daar kon hij mee aan tonen dat hij mijn huis kon beschrijven. die lamp is inmiddels ook gefixt die hing boven mijn salon tafel.(heb ik wel 3 electromonteurs voor laten komen) @ilja : ik kom uit omgeving eindhoven.mijn twee jongste zoontjes zijn marokkaans en de oudste is turks.