Mijn dochter is uit de 1e verse terugplaatsing van de 1e ICSI. Meteen raak dus. We hadden 1 cryo maar die is helaas niet goed ontdooid. Net de eerste ICSI achter de rug voor een brusje, helaas vanmorgen negatief getest. Hadsen vijf bevruchtingen, 4 goede, 1 verse teruggeplaatst en 3 in de vriezer. Ben 34 jaar.
Zwanger van ICSI-3 ISCI-1 --> 28 jaar, 8 folikels waarvan 7 eitjes gevonden en ook 7 bevrucht. Verse TP van 1 embryo mislukt en 3x TP van 2 cryo's waarvan 2x een vroege miskraam ICSI-2 --> 29 jaar, 7 folikels waarvan 5 eitje en 5 bevrucht. Verse TP van 1 embryo --> miskraam en 2x TP van 1 cryo. (1 niet goed genoeg voor invriezen en 1 niet goed ontdooit) ICSI-3 --> 29 jaar, dreigende overstimulatie, daarom de punctie vervroegd. +/- 18 folikels waarvan heel veel nog onder 15 mm. 6 eitjes en 6 bevrucht, Verse TP van 2 embryo's en daardoor ZWANGER van 1. Nog 3 cryo's in de vriezer. (1 was niet goed genoeg om in te vriezen)
genoeg succes verhalen Hier ivf-pgd eerste poging was mislukt, de tweede raak (mijn eerste zoontje) ik was toen 28 voor brusje was gelijk de eerste tp raak
In 2011 eerste icsi (25 jaar) 28 eicellen - 1 bevruchting - mijn zoon geboren In 2013 eerste icsi 11 eicellen - 0 bevruchtingen In 2013 tweede icsi 30 eicellen - 5 bevruchtingen - 1e en 2e tp miskaam Nu voor 3e cryo
Telkens 2 terugplaatsingen. 7 X "verse" ivf en 1 x cryo. 2X hele vroege MK. Verder geen zwangerschap. Begonnen vanaf een leeftijd vanaf ongeveer 34 jaar.
1e ivf... 10 eicellen en 6 bevruchtingen... 4 cryo's overgehouden en de 1e verse tp direct raak!! Bij ons is er geen oorzaak gevonden
Ik was 36 jaar toen ik via IUI zwanger raakte van onze zoon (2011). In juni 2013 (op 38 jarige leeftijd) eerste IVF poging gehad ivm de wens voor een tweede kindje. Eerste poging 12 bevrucht, 1 verse terugplaatsing en 2 cryo's. Eerste poging was gelijk raak en 3,5 wk geleden ben ik bevallen van een dochter. Ik ben nu inmiddels 39.
2012( 31jaar oud)...1e ivf, 9 eicellen, 8 bevrucht: 1e tp zwanger ( 7 cryo's over) 2014..cryo tp voor brusje 1e weer raak! Nu 9wk zwanger Heel veel succes!
Ivf 1, tp 2 (cryo), 35 jaar. Van de 'verse tp' was ik ook zwanger, maar dit is een ma geworden. Had overigens 6 eitjes en 5 Emmy's, nu nog 3 eskimo's dus. Succes!!!!
Ik! 1e poging, verse tp: Anne-lynn 1e poging (diezelfde, maar 9 maanden later), 1e cryo tp: Fiene 1e poging (10 mnd na fiene), 2e cryo tp: verkeerd gezet door muts in opleiding, mislukt 1e poging (jaja), 3e cryo terugplaatsing: nu voorzichtig positief getest. Deze ivf poging had 9 follikels, 6 bevruchtingen waarvan 4 top. 1 verse tp en dus drie cryo's. Ten tijde van de ivf poging was ik 34.
Eerst 7 IUI pogingen doorlopen, zonder succes. Daarna eerste IVF poging die helaas door te weinig eicellen is omgezet naar IUI, ook zonder resultaat. In januari nog een IVF poging ondernomen. Er waren net genoeg eicellen voor een punctie, 2 grote en 2 kleinere. Het resultaat: 3 bruikbare eicellen, 3 bevruchtingen, 1 terugplaatsing en 2 ingevroren. Nu 12 weken zwanger van een eeneiige tweeling En dat na 5 jaar proberen. Waarom het bij ons niet natuurlijk lukte is onbekend. Mijn leeftijd is 31 jaar.
Hier ICSI gehad.. 1e poging zwanger, waren 8 eiblaasjes aangeprikt, 4 eicellen, 3 bevruchtingen (allemaal A-kwaliteit).. Nog 2 cryo's over en uit de verse TP een mooie dochter gekregen.. Ik was ten tijde van de punctie e.d. 27.
Ikke! Leeftijd: 29 Ie IVF-poging: 2 bevruchte eicellen, waarvan 1 teruggeplaats (8-cellig). Andere bevruchte eicel niet goed genoeg om in te vriezen, dus geen cryo helaas.