Goh, ik las net dat de lang geleden aangekondigde verhuizing van zw. pagina nu dan toch echt gaat plaatsvinden.... Ik bedacht me dat er best een hoop meiden zullen zijn die om de afkickverschijnselen te verdrijven manlief bij de lurven zullen grijpen dit weekend Dus, eigenlijk ben ik gewoon benieuwd om straks te weten welke vrouwen uitgerekend in het komende weekend zwanger geraakt zijn... Jullie ook? Dus meiden, als je over twee weken zoiets positief test en/of je komt er middels een echo achter dat je zwanger bent geraakt op 4/5/6 april, laat het dan even weten 8)
zal je net zien he, is ook altijd zo als er een stroomstoring sávonds in een woonwijk is geweest 9 maanden later zie je ook vaak allemaal ooievaars.
het zou zomaar kunnen dat ik daarbij hoor heb dit weekend waars mijn ei! Hihi en als het hier toch niet bereikbaar is ga ik mijn ventje maar eens "lastigvallen!" haha!
Nou, de meiden die tijdens de verhuizing zwanger geraakt zijn (zonder dit nu nog te weten ) hebben in de loop van dit weekend hun innesteling. ik ben en blijf erg benieuwd hoor...
Hier ook mn ei gehad tijdens het weekend.. heb een superlicht posi testje gehad maar er kan nog van alles misgaan zit nog wel wat dagen voor mn nod..
Gimena proficiat meid! Dan heb je blijkbaar een laat eitje gehad, dat je tijdens de verhuizing zwanger bent geraakt. Lekker van genieten meid! Bruidje77, oeh wat spannend. Alvast een voorzichtige proficiat hoor. Er is in ieder geval al sprake van innesteling dus.. Ik ga voor je duimen dat je op je NOD echt een knalduidelijke test in handen hebt! En hoe is het met de andere dames hier? Nog niemand beginnende zwangerschapskwaaltjes die erop zouden kunnen duiden dat het raak was tijdens de verhuizing?
He, volgens mij ben ik een forum-verhuizing-zwangere. Had zaterdag 4 of zondag 5 april mijn ei en kei-zwanger. Ben ik de enige?
als het goed is ben ik ook zwanger zo 19-04 positief getest moest 18-04 ongi worden. Alleen ben ik pas lid vanaf 19-04. dus voor mij geen afkick verschijnsel maar gewoon pure mzzl had za 04-04 mijn ei!
Na vannacht vreselijke krampen gehad te hebben, vanochtend naar de wc en een bloedbad. k heb de huis arts gebeld en die geeft aan een miskraam gehad te hebben. Wat een K*T gevoel is dat zeg het enige wat ik kon doen is alleen maar huilen.
Collo003, van HARTE PROFICIAT meid! Heerlijk van genieten... Setti, wat een verschrikkelijke ervaring voor je. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van je verlies.
Hoi, Volgens mij kan ik mij ook aansluiten bij de forum-verhuizing-zwangeren. Ik heb gisteren een test gedaan. Positief! Ik ga er vanuit dat ik inderdaad in de weekend van 4/5/6 april zwanger ben geworden.
Jippie ik ben er een van! had mijn eisprong 6 april en ben hardstikke zwanger!!! Krijg die glimlach niet meer van mijn gezicht!