Hoi iedereen, ik ben 5 weken zwanger en had afgelopen week af en toe wat steekjes in mn onderbuik en soms beetje misselijk/weeig gevoel. Nu heb ik alleen nog maar last van een beurs gevoel in mn borsten en rommelende darmen Hebben jullie hier ervaring mee/herkennen jullie dit?
Ik maakte me ook zorgen dat ik bijna niks voel (iets moeier, wat sneller buiten adem en wat grotere borsten ietsje gevoeliger zijn) maar vorige week donderdag was nog alles goed. Dus nu denk ik maar dat ik mazzel heb. aan de ene kant is het fijn en aan de andere kant zoek je bevestiging dat er iets gebeurt. Anyway, weinig symptomen zegt dus niet altijd wat...
@Yvonne de symptomen kunnen komen en gaan, heb dat deze zwangerschap ook heel erg.. maakte me eerst zorgen dat ik weinig kwaaltjes had, toen dagenlang heeeeel misselijk en moe, daarna ging het wel weer een weekje, etc. we gaan er maar vanuit dat het goed gaat daarbinnen en wie weet ben je gewoon lucky zonder al te veel kwaaltjes!
Hoi meiden, kom jullie even geruststellen Met de zwangerschap van mn zoon had ik precies hetzelfde wat jullie beschrijven. Ik voelde niets, maar dan ook werkelijk niets. Met week 4 wat gevoelige borsten en dat werd na een week of 2 wat minder en voor de rest nada noppes. De enige bevestiging waren de echo's want anders kon ik het ook niet geloven. Ik had het mn moeder verteld weet ik nog heel goed en ik zei haar, mama vertel het aub niet verder door totdat ik mn eerste echo heb gehad want ik geloof het niet. Met 12 weken een paar dagen misselijk geweest, dat hield daarna ook op en weer voelde ik niets. Pas toen de baby ging bewegen was dat de enige bevestiging dat ik zwanger was haha. Vond het een heerlijke zwangerschap dat wel want voelde me heel goed zo zonder kwaaltjes. Maar de weken tot de 18wk vond ik spannend en slopend omdat ik niet wist hoe het met de baby ging, keek dus telkens weer ontzettend uit naar de echo's. Na week 18 begon mn zoontje te beginnen met tikjes geven en bewegen, hoera bevesting! Dat werd direct een spel tussen hem en mij, want vanaf toen wanneer ik even twijfelde porde ik lekker in mn buik om hem te kennen te geven dat hij mama even moest groeten. Dus meiden geen zorgen maken, zo kan het ook. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en wens jullie een voorspoedige fijne zwangerschap en tenslotte een mooie gezonde wolk van een baby.
hoi meiden enorm bedankt voor jullie reacties!! stelt me weer gerust. voel nu net weer af en toe wat prikkels in mn borsten en af en toe weer een steekje haha heb 7 januari eerste echo
Wacht maar... Hier alle keren vanaf 6 weken kotsmisselijk, daarvoor ook niet veel om over naar huis te schrijven... Geniet er nog maar even van!
Ik denk niet dat symptomen iets kunnen zeggen. De ene vrouw heeft het, de andere niet, gewoon genieten maar zou ik zeggen
Hoi yvonne1, ik heb op dit moment precies hetzelfde.. Alleen de nickname veranderen het had mijn reactie kunnen zijn. Je gaat je toch wel een beetje zorgen maken. Die kwaaltjes geven je toch wel een beetje het gevoel dat het allemaal 'werkt' daar. Laten we duimen voor een goede afloop
Tot gisteren had ik niks. Behalve pijnlijke borsten en soms een beetje misselijk. Maar sinds vandaag hang ik boven de pot haha. Dus alles kan zo omslaan.
Ik was ook tot iets meer dan 6 weken symptoom vrij en zat me toen ook zorgen te maken. Had alleen gevoelige borsten en af en toe menstruatie rugpijn. Maar oe la la na 6 weken werd het blik zw kwaaltjes open getrokken. Misselijk moe humeurig noem jet maar op!
Rond mijn NOD had ik wat steken en hele pijnlijke borsten. Ik schrok ook toen dat ineens weg leek te zijn. Ook had ik toen een urineweginfectie waardoor ik weer andere klachten had. Maar vanochtend een innige knuffel sessie met de wc gehad. En ik voel me de hele dag al aangereden. Morgen precies 6 weken, loop mooi op schema
Hoihoi! Gelukkig nog meer dames met dezelfde situatie!! Mn borsten voelen behoorlijk beurs nu en was om 4 uur klaarwakker, nu met manlief op de bank die gaat zo werken haha
Ken t ongeruste gevoel. Had ik namelijk ook maar ben gewoon een van de gelukkigen die amper klachten heeft. Ben nu bijna 17 weken zwanger! Geniet er maar gewoon van.
Ik voel me nu wat beter dan paar dagen terug. Had het gevoel dat ik ziek werd. Gelukkig niet misselijk. Ook vaak kramp en trekkerig gevoel in mn buik. Nu soms nog wel. Snachts heb ik hele zere borsten, meestal moet ik er dan wel 1x uit om te plassen, en als ik dan wakker wordt voelen ze helemaal beurs. Gelukkig overdag geen last van. Heb een meegroei-bh gekocht bij de livera, echt een aanrader. Ik ben nog niet sneller of heel erg moe, wel "gaar", voornamelijk smorgens omdat ik slecht slaap, blijf dan ook liggen als ik er behoefte aan heb. Eind vd middag, vooral richting etenstijd wordt ik rillerig en niet lekker, dan moet ik ook echt aan de maaltijd(hoewel ik smiddags bij de thee 2 crackers eet en fruit). Daarna is het wel over. Soms heb ik ook weleens het gevoel dat ik mss wel helemaal niet zwanger ben, haha, en ben dus ook blij als de molen bij de verloskundige gaat draaien straks, dan wordt het allemaal wat echter voor mn gevoel. Volgende week met kerst gaan we het onze (schoon)ouders/broers/zussen vertellen, kunnen zij er in ieder geval rekening mee houden dat ik niet al te fit ben, hihi.
Heb vooral drukpijn op mn borsten, alsof ze gekneusd zijn. Vraag me af of men dat bedoeld met pijnlijke borsten? Morgen komt moeders voor moeders langs dus wederom.een test. Verder voel ik me prima! Wel vergeetachtig/onhandig haha. Ben zo blij om te lezen dat meer vrouwen vrijwel geen symptomen heeft in deze periode. Oja heb ook af en toe wat tintelingen in mn borst(en)
Ik had precies hetzelfde toen ik bijna 10 weken was had ik bijna geen symptomen meer, borsten waren minder gevoelig, misselijkheid wat mij heel erg verbaasde ook. In mn eerste zwangerschap was ik van 12 tot 36 weken misselijk/overgeven. En nu had ik het al bijna niet meer. Ik vond het erg raar en was bang dat er wat aan de hand is. Maar 5 dagen later werd ik weer heerlijk verrast in de ochtend door weer boven de wc te hangen. Het komt waarschijnlijk wel weer terug.
Ik ben inmiddels 34 weken en heb tot aan week 9 helemaal geen symptomen gehad alleen dat mijn navelpiercing ging ontsteken... Daarna 5 weken enorm misselijk geweest en vanaf week 30 last van mijn bekken verder helemaal nergens last van gehad! zegt helemaal niks hoor, ga maar lekker genieten van je zwangerschap!