Verandering haarkleur

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mysteriousgirl1, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Hey dames,

Altijd zo trots geweest op mijn witblonde haar.. Tot mijn 20ste gehad, hierna werd het iets meer asblond, en ik heb nu gewoon behoorlijk-donkerblonde uitgroei. :$

Wie herkend dit? Leuk he die hormoontjes... ;) :(

2. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik had het in de eerste weken...van echt lichtblond naar donkerblond met een rode gloed...nu heb ik weer mijn originele kleur terug alleen zit het voor geen meter!:x

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik dacht dat m'n haren lichter leken te worden. Bleek ik grijs te worden:$:$:$
    Maar of dat dan door de zwangerschap komt of door de leeftijd, laten we maar even in het midden :p

4. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Het hoort ook een beetje bij het ouder worden, schijnt. Ik was altijd midden-blond, maar nu - 2,4 kind verder - is er niks blonds meer aan. Tenzij je de grijze haren mee telt... ;)

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik was donker rood/kastanje bruin en begin nu steeds blonder de worden! Mijn haar is echt lichter. Erg jammer, was heel trots op mijn kleurtje! Moest mezelf altijd verdedigen want niemand geloofde dat het mijn eigen kleur was.

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Mijn haar lijkt ook met het jaar donkerder te worden!
    Sinds de zwangerschap zit het ook nergens meer naar :(.

7. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Hier ook het zelfde. Was altijd licht blond en wordt nu asblond.
    Vind het vreselijk. In de zomer doet de zon nog wel zijn werk, maar s' winters word het mij echt te donker. Ik laat ik keer per jaar in de winter high lights zetten om het op te frissen

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ja dat doe ik ook Blemma, highlights, maar zie lijken nu echt veel te licht voor mn uitgroei :(

Deel Deze Pagina