Hey dames, Altijd zo trots geweest op mijn witblonde haar.. Tot mijn 20ste gehad, hierna werd het iets meer asblond, en ik heb nu gewoon behoorlijk-donkerblonde uitgroei. Wie herkend dit? Leuk he die hormoontjes...
Ik had het in de eerste weken...van echt lichtblond naar donkerblond met een rode gloed...nu heb ik weer mijn originele kleur terug alleen zit het voor geen meter!:x
Ik dacht dat m'n haren lichter leken te worden. Bleek ik grijs te worden Maar of dat dan door de zwangerschap komt of door de leeftijd, laten we maar even in het midden
Het hoort ook een beetje bij het ouder worden, schijnt. Ik was altijd midden-blond, maar nu - 2,4 kind verder - is er niks blonds meer aan. Tenzij je de grijze haren mee telt...
Ik was donker rood/kastanje bruin en begin nu steeds blonder de worden! Mijn haar is echt lichter. Erg jammer, was heel trots op mijn kleurtje! Moest mezelf altijd verdedigen want niemand geloofde dat het mijn eigen kleur was.
Mijn haar lijkt ook met het jaar donkerder te worden! Sinds de zwangerschap zit het ook nergens meer naar .
Hier ook het zelfde. Was altijd licht blond en wordt nu asblond. Vind het vreselijk. In de zomer doet de zon nog wel zijn werk, maar s' winters word het mij echt te donker. Ik laat ik keer per jaar in de winter high lights zetten om het op te frissen