benieuwd

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door MuscleMe, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    - Hier stopte het lekken na een maand of 6 beide keren. Was gewoon niets tegen te doen. Ook niet de deurbel techniek en weet ik wat, het was gewoon kletsnat geregeld. Tot een maand of 5 sliep ik ook met grote badlakens om tegen de lekkage haha. Ongemakkelijk en irritant? Ja! Maar het werd wel steeds minder en was uiteindelijk klaar.

- Sporten deed ik wel, maar pas na een halfjaar weer dus toen had ik eigenlijk nergens meer last van. En voedde ik voordat ik ging sporten.

- Nachtvoedingen heb ik nooit als vervelend ervaren. Mijn man haalde de baby, verschoonde als dit nodig was en legde haar bij me. Na de voeding legde hij haar ook weer terug.

Oh.. Lees nu de laatste reacties.. Nouja, hopelijk kun je er toch nog iets mee ;)

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik sluit me aan bij zoe123 als je nu al stopt in de opbouw is je bv snel om zeep.
    Ik zit nog steeds op 2 nachtvoedingen vanvan 1 nog steeds 1 tot 1,5 uur duurd omdat meneer het wel gezellig vind.

Ik zou als je door wil gaan idd eens een bijeenkomst bezoeken of bv.com of de site van vbn doorlezen.

Wat betreft zindelijk dat zijn ze sinds de 4emaand behalve als mn zoon drinkt dan lekt de andere ook.

Deel Deze Pagina