Benieuwd

Discussie in 'Miskraam' gestart door Roos2016, 23 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos2016

Roos2016 Lid

20 jan 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

even mijn verhaal en meteen een vraag.
    Ik heb helaas op 25-01 te horen gekregen dat ik een missed abortion heb gehad met 6.5 week (zou toen 9 weken geweest moeten zijn).
    Het was een klap in het gezicht al hadden we na mijn bruinverlies wel al een soort van rekening hiermee gehouden.

Op 31-01 is mijn volledige miskraam eruit gekomen (vanzelf) dit
    was een hele nare ervaring. Ik testen vorige week negatief. en mijn temperatuur was toen weer rond de 36.5.

We willen graag weer zwanger zijn en ik merk dat ik daar ook klaar voor ben. We hebben afgelopen week een aantal pogingen daarvoor gedaan (om de dag). Nu is het zo dat mijn temperatuur weer continu (dagelijks) boven de 37.0 graden is.

Vorige week zag ik wel op mijn ovulatietesten streepjes en nu zijn ze helemaal weg.

Is het misschien zo dat ik alweer zwanger ben? heeft iemand hier ervaring me toevallig?

alvast dank.
    Liefs Roos

2. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik was meteen na mijn curretage weer (ongepland) zwanger, zie onderschrift. Het kan dus heel vlot gaan!

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik was ook na mijn 2de miskraam gelijk weer zwanger van mijn dochtertje.
    Ik duim voor je!

4. Roos2016

Roos2016 Lid

20 jan 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL

Nou ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan (early) en die zegt het volgende...het is een licht streepje, maar wel een streepje (volgens mij ben ik weer zwanger) ook mijn temp is niet meer onders de 37 graden geweest

wat een raar gevoel is dit momenteel....

Bijgevoegde bestanden:

5. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik vind het wel een duidelijk streepje al! Hopelijk loopt hij mooi op..

6. Roos2016

Roos2016 Lid

20 jan 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, zal dit een nieuwe zwangerschap betekenen?

7. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    ik wist ook adhv mijn temperatuur dat boven de 37.0° bleef dat ik zwanger was ;) (vanaf 11 dpo ongeveer)
    't is een lichte streep, maar een streepje is een streepje he :)
    Dus een voorzichtige proficiat!

na mijn 2e mk was ik trouwens ook onmiddellijk terug in verwachting. Helaas daarna een 3e MK gekregen.

Nu is de vraag wat het na de curettage gaat geven..

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Gezien je op 31-1 je miskraam hebt gehad, denk ik dat je cyclus gewoon is doorgelopen en je inderdaad weer zwanger bent..

9. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Voorzichtige gefeliciteerd!

10. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Wat bijzonder, voorzichtig gefeliciteerd!

11. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik denk ook dat je weer zwanger bent en zeg gefeliciteerd!

Tegelijk wil ik je adviseren de beheerders te vragen dit topic te verplaatsen naar het topic over testen of zwangerschap. In dit deel lezen meiden die middenin een misgelopen zwangerschap zitten en dan zou het vervelend kunnen zijn om te lezen dat het bij iemand anders weer raak is. Al zal iedereen het je gunnen hoor, daar niet van;)

12. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Ziet er goed uit Roos! Voorzichtig gefeliciteerd.

Waarom? Ik vond het na mijn MA persoonlijk erg fijn om ook positieve verhalen te lezen over meiden die weer vlug zwanger werden. Gaf mij juist hoop. En bovendien, het is toch de realiteit? Als sommigen al aanstoot nemen aan dit soort positieve berichten, mogen zwangeren met banner ook niet meer reageren in het miskraam forum. Kan immers ook confronterend zijn.. Sorry even off topic ;)

13. Roos2016

Roos2016 Lid

20 jan 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL

Daaar heb je gelijk in, overigens was ik net na mijn miskraam toen ik dit forumbericht aanmaakte, inmiddels voel ik ook alweer de soort van "trekkende spieren" in de onderbuik dus volgens mijn ben ik gewoon weer zwanger :$

14. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Super! Gefeliciteerd. Dat is een duidelijk streepje. Spannend zeg. Stiekem ben ik een beetje jaloers, ik wacht nog op mijn eerste menstruatie na ma. Zit op cyclusdag 42 nu, heb op dag 34 denk ik mn ei gehad.

Ik duim voor jou dat het nu goed mag gaan :)

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    duidelijke streep hoor op je test!
    ik was ook gelijk zwanger na mijn miskraam.

16. Roos2016

Roos2016 Lid

20 jan 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik heb gisteren overdag weer een vroege test gedaan en die was minder helder qua streep. Ik heb hierdoor een onzeker gevoel en begin te twijfelen terwijl ik wel dat spanning/trekkende gevoel heb bij baarmoeder en met borsten anders aanvoelen

Zou ik teveel gedronken hebben voor de test of moet ik gewoon even een week wachten? Welliccht ben ik iets te vroeg met testen

17. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Kan heel goed hoor, dat je overdag lichter test door het drinken. Ik zou sowieso 's ochtends testen! Hoeveel DPO zit je nu?

18. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Maar een streep is een streep.
    Ik was trouwens ook gelijk zwanger na mijn miskraam. Veel succes!

19. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Hoe is het met je Roos?

Deel Deze Pagina