Hallo meiden, ik ben dan niet meer inverwachting maar ons meisje is half nederlands en half turks ze heeft donkerblond haar en blauwe ogen..benieuwd foto's staan in mijn album.
Ik ben half Duits en mijn vriend helemaal Hollands.. wordt dus 1/4 duits en 3/4 hollands kindje.. zal wel niet zo veel aan te zien zijn hahaha
half hindustaans en half nederlands! Onze meid heeft wel wat weg van het zusje van mijn vriend! maar ben nieuwsgierig wat voor een kleur haar en ogies ze krijgt! kan haast niet wachten liefs
pfoe.... vanaf mijn kant zit er een kwart indonesisch en een kwart duits in... verder wordt het helemaal friesch.
ik ben half hindoestaans kwart creools en kwart nederland en mijn vriend is turks. dit kindje word ook echt een mixje
Hallo lieve mensen, Hier nog een behoorlijke mix! Ik ben zelf half nederlands half surinaams. Mijn man is half Moluks half nederlands. Mijn man en ik hebben allebei donkere ogen en donker haar. Ons eerste poppetje (nu 2.5 jaar) heeft donker bruin haar met BLAUWE ogen Dit heeft zij van mijn ned vader en de moeder van mijn man. Beide hebben zij namelijk blond haar met blauwe ogen. Op zich natuurlijk super mooi, maar je ziet vaak mensen naar ons kijken en toch stiekem vragen" hoe komt zij aan die mooie ogen?!" Wij zijn heel benieuwd hoe de tweede eruit gaat zien. Misschien wel blond met bruine ogen . Kan zo maar een heel ander kindje worden! Als het maar gezond is toch