Hier nog 1... half Marokkaans, half Surinaams. Heb al een dochter van 7, we gaan nu voor een jongen! 8)
Ons kindje wordt half NL en half Braziliaans.... Maar.. mn vriend heeft waarschijnlijk ook wat antiliaans, indiaans en japans bloed van verre voorouders. Dat japanse zie je wel goed aan z'n ogen. Ik ben NL, maar ik zie er ook niet echt oer-hollands uit, heb donkere ogen en donker haar... Of dit uitmaakt met hoe ons kindje gaat worden weet ik niet, maar de kans op blond haar en blauwe ogen zal wel heel klein zijn Op de echo van z'n gezichtje (zie foto) zie ik zelf mijn vriend er al helemaal in terug, ik denk dan ook dat ie een behoorlijk kleurtje gaat krijgen Wat ik wel irritant begin te vinden is de constante opmerking dat het wel een heel mooi kindje zal worden omdat hij half braziliaans wordt... Zelfs mensen die mn vriend nog nooit hebben gezien, misschien is mn vriend wel oerlelijk en wordt ons kindje ook niet om aan te zien, so what? Ach gister op mn werk begon een vrouw terwijl ze weet dat ik zwanger ben van een donkere jongen mij helemaal uit te dagen 'nou ik zou er niet blij mee zijn als mijn kinderen thuiskomen met een zwarte'.... GRRRR en dan die zwangerschapshormonen, ik stond echt te koken daar. Dom wicht. Dus dan maar weer liever te horen krijgen dat we wel een mooi kindje zullen krijgen
Mijn vriend is half moluks, en ik ben nederlands. Een kwartbloedje dus! Ben heel benieuwd hoe ze eruit ziet .
Mijn vriend is Indonesisch en ik ben Nederlands. Ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Zijn neefjes en nichtjes (dat zijn er 16) zijn allemaal erg verschillend. De een is blond met blauwe ogen, de ander is zwart met bruine ogen en dan heeft hij er ook een stel met rood haar en grijze ogen / bruine ogen. Hij is zelf vrij donker, met hele donkerbruine ogen. Ik ben blond met groen/grijze ogen. Nu weet ik niet of het wat uitmaakt of de vader of de moeder gekleurd is. Hij heeft alleen maar zussen namelijk... Maar de kleine gaat zeker op hem lijken, als we de echo mogen geloven. Misschien met mama's kleurtje?
hier ook een beeb wat in de mixer is gegooid ,. ik ben zelf half nederlands en half indiaans,.mijn vriend 100% nederlander.... Mijn dochter heeft deel nederlands/indiaans,.en antilliaans
hier een kaaskopje... je zijn beide blond met blauwe ogen maar beide onze vaders donker haar en donkere ogen dus dan kan t volgens mij ook nog alle kanten op Spannend! nog 26 weken wachten haha
Ikzelf ben helemaal Nederlands en mijn vriend is ½ Turks en ½ Nederlands. Wij krijgen dus een kwart Turkje en 3 kwart Nederlands kindje. Ikzelf heb grijs/blauwe ogen en mijn vriend bruine, dus ik ben benieuwd wat ons kindje krijgt. We zijn in ieder geval allebei donkerbruin qua haar, dus het zal zeker een donker kindje worden.....
mijn dochter is kwart turk haha. vader is half turks en ik 100%nederlander mijn vriend heeft zwart haar en bijna zwarte ogen en ik blond haar en blauwe ogen zie mijn dochter ( in album), daar is geen turk in te herkenne . ben benieuwt hoe dat zal zijn bij de 2e zometeen een echt turkje en een kaaskopje haha
Bij mij zit er een vleug italiaans/zwitsers door mijn bloed heen en mijn vriend is een kaaskop Ik heb wel blauwe ogen en blonde haren en mijn vriend heeft groenige ogen en donkere haren. Gwendolyn heeft al de kleur ogen van haar papa en de kleur haartjes van mij. Ben benieuwd hoe wuppie 2 eruit komt te zien
Hier een klein Belgje (1m52 en niet te mager) en een lange (1m92 en heel mager) mix hollander - belg, heel spannend of we een grote 'dikke' jongen, grote magere, kleine 'dikke' of kleine magere jongen krijgen! Blauwe oogjes staat al vast
hey meiden! ik ben zelf half indisch/half nederlands en mijn vriend is half moluks/half nederlands. dus word een mooi mixje... alleen het grappige an mij is dat ik rood haar heb en ben gewoon blank. je ziet het bij mij alleen eigenlijk goed aan mijn ogen....
hoi, ook ik ben niet meer zwanger maar van ons is ook een klein mixje. ikzelf ben half nederlands, half belgisch. mijn vriend puur nederlands dus mijn zoontje is 1/4 belgisch en 3/4 nederlands. hij is wel in belgie geboren