Ons kindje wordt: 1/2 hindoestaans 1/4 servisch 1/8 nederlands 1/8 russisch Ben benieuwd wat daar uit gaat komen !
ik ben nederlands en me man is marokaans, half nl half marokkaans wordt ie.... om op te eten ahah wat een hoop mixen echt leuk om te leze
Nou, zo spannend is het hier niet. Allebei 100% Nederlands. Maar ben alsnog heel benieuwd naar het mixje van ons samen
hier ook 2 mixjes die er al zijn! van mijn zoon staat een foto in mijn album hij is half nederlands, kwart afrikaans en kwart dominicaans
onze kleine meid is 3/4 nederlands en 1/4 hindoestaans... ze heeft de mooie blauw/groene ogen van haar papa.. en een tintje van mama en mooie lange donkere wimpers.. echt een scheetje
mijn vriend is engels en ik nederlands dus ons kleine wondertje zal half engels en half nederlands zijn. we wonen in engeland en ons kindje is dus hopelijk straks ook nog eens tweetalig!
Ooooh wat een supermooi manneke Ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen van die foto met dat gestreepte pyjamaatje... hormonen
hayy haayy Die van ons (2e)wordt half nederlands(fries) half antiliaans kwart indiaanse bloed ihih. onze eerste dus ook duuhhh. zie album onze 1e lovely.
Mijn 3 jongens (18,8 en 7 jaar) zijn half nederlands en half surinaams en deze zal half nederlands en half egyptisch zijn. Ben zo benieuwd wand het zal vergeleken met mijn jongens echt 'n licht kindje zijn