dankje! ja die hormonen he! pff ik ken het! Had met die reclame van pampers erg last van! van die tetanusprikken zeg maar, mert dat liedje van happy birthday! zat iedere keer te janken als ik die zag..
Mix: kwart indonesisch/puur hollands Mijn moeder is vol Indonesische, mijn beide broers zijn getint, zwart krullend haar en mooie bruine ogen. Mijn zus en ik zijn licht getint en hebben donkerblond haar met bruine ogen. Mijn oudste broer heeft een dochter, ook lichtgetint en bruine ogen. Ik heb sterk het vermoeden dat de jongens mijn moeders genen krijgen en de dames niet. Ik ben zwanger van een jongen en volgens de dame die de echo's maakt heeft onze kleine krullen. Ben enorm benieuwd of er een donker kereltje te voorschijn gaat komen!
even aan vraagje met meer gemixte kindje haha mijn dochter is dus 1/4 turks en 3/4 nederlands maar je ziet er totaal geen turk in ze heeft alleen een mooi tintje vooral in de zomer. verder donker blond haar en blauwe ogen . nu ben ik zo benieuwt naar de 2e en of hij/zij weer meer naar de hollandse kant gaat. hoe zit dat met jullie kids. is het echt zo dat de een bijvoorbeeld kwa zien een echt turkje is (of anders) en de andere een echte kaaskop. ben wel nieuwschierig. heb zo het idee dat ze mijn anders mocht ik een echt turkje krijgen zo raar gaan aankijken en me niet gaan geloven als ik zeg dat het 100% broer en zus zijn. niet dat het mijn uitmaakt hoor vind het wel schattig. mijn dochter lijkt trouwens super veel op der vader dus er zijn geen twijfels over maar toch. is niet leuk voor de kids als ze het op latere leeftijd niet gaan geloven dat het broer en zus zijn haha
Hier 2 halfbloedjes als resultaat. Mijn vriend is 100% nederlander (blond haar, blauwe ogen) en ik 100% portugees (donker haar, bruine ogen). Hier beide meiden donkerblond haar, lichtbruine ogen en mamma´s olijfkleurige tintje hahahaha....
Mijn man is half Iranees en ik ben nederlandse. Zo is onze dochter geworden! Bij haar geboorte leek ze Aziatisch! Lieffie he! Ze heeft bruin/groene ogen en een licht tintje, zeker in de zomer. Nederlanders hebben nog nooit iets gevraagd maar mensen met arabisch of turks bloed vragen regelmatig waar haar vader vandaan komt. Hij heeft ook een vrij donker uiterlijk ondanks dat hij ook half nederlands is. Ik ben zelf ook donker maar wel met lichte blauwe ogen en als kind was ik blond. Verder heeft ze wel veel van mij weg, maar ook weer van mijn man.
Ik ben inprincipe half nederlands en half duits, maar heb van mijn nederlandse kant ook weer duits bloed, en van mijn duitse kant heb ik pools en joegoslavisch bloed. mijn vriend is een mooie colombiaan... ben zooo benieuwd naar ons kindje
Ik ken het helemaal... ik heb ook inderdaad de opmerkingen gekregen dat mijn kindje vast heel mooi gaat worden omdat mijn vriend een donkere colombiaan is... maar wat ik erger vind is die rascistische opmerkingen... ik krijg ook zulke opmerkingen... en ook zoiets als: 'besef je wel dat je zwarte kindjes gaat krijgen... iedereen zal weten dat je vriend donker is... ' ja dusss ik ben blij met mijn vriend en met ons kindje op komst... of het nou wit, zwart, groen of paars word... geniet lekker van je zwangerschap.. en je man... en jullie kindje dat gaat komen..
Ik heb ook al vaak de opmerking gehoord dat het wel een mooi kindje zal zijn (mijn vriend is Indisch), want halfbloedjes zijn zo mooi.... Brrr...alleen het woord halfbloedje al....
dat is idd weer iets anders ben ik ook wel benieuwd naar hoor. maar de turken hebben ook aziatisch bloed door de aders lopen heh
Hier een kindje dat wordt 1/4 Angolees, 1/4 Arubaan, 1/4 Nederlands en 1/4 Surinaams... Schatje en ik zijn zoooo benieuwd wat daar uitkomt..
Dat zijn echt opmerkingen dat geen respect betuigd voor jouw man + ongeboren kind, echt vreselijk. HOe reageer je daar dan op? Zeg je dan: 'Nee joh? Je meent et? k**t, dat wist ik niet!'
Ons kindje is ook een mix, ik kom uit Sri Lanka en mijn vriend is kwart Pools en verder gewoon NL maar ik ben niet zo heel donker (zie foto in album) dus ben benieuwd of ons kindje echt een kleurtje krijgt want kindjes van mijn zus zijn half Sri Lankaans en half Marokkaans en die zijn eigenlijk gewoon blank maar je ziet net wel dat het geen Nl kindjes zijn. En mensen die racistische opmerkingen maken zou ik me niks van aantrekken meiden niet lullig bedoelt voor de NL meiden onder ons, maar donkere kindjes hebben tenminste niet zo een bolle kop als ze baby zijn en hebben ook geen kale kop die hebben tenminste beetje haartjes erop en een kleurtje daar is gewoon iedereen jaloers op!
Nou inderdaad..wat een onzin. Mijn nichtje is halfsurinaams maar had een behoooorlijke bolle kop! En waarom zouden mensen jaloers moeten zijn op kleurtje? Alsof dat wat uitmaakt. En heel veel nederlandse baby's hebben net zo goed haar. Ik bedoel..zijn dat soort opmerkingen niet net zo goed racistisch inderdaad?