ik ben half arubaans half nl en mijn vriend is nl en heeft rood haar. heb al 1 zoontje rondlopen en het is een perfecte mix hij heeft blonde krulletjes en bruine ogen! echt een plaatje met een licht getinte huidskleur. ben benieuwd hoe de 2e eruit gaat zien!
alicia is dus 3/4 nederlandse en 1/4 turks maar niemand die in haar een turk ziet ondanks dat ze toch niet z;n bleekscheet is als mama. ik was als kind spierwit met blauwe ogen en mijn vriend zwart met bijna zwarte ogen. we wisten zeker dat hij zou winne maar zie resultaat ze blond met blauwe ogen. we zijn zo benieuwt naar der broertje of zusje. zou ik weer winne met me blauwe ogen of gaan we nu een klein turkje krijgen haha. spannend allemaal hoor en hoop alleen maar dat ze wel wat op elkaar gaan lijken. ik kreeg pas een opmerking van de zus van me vriend of ze wel echt van hem was. nou ik had der bijna opgehangen en zzegt ze, was maar een grapje hoor. zij maar dat het van de melkboer was. ze werd geboren met een flinke pruik zwart haar en donkere ogen en sprekend papa
Volgens mij vat jij het verkeerd op...Ik heb niks tegen blanke baby's of welke kleur dan ook maar ik bedoelde meer dat mensen die opmerkingen maken over een baby/kindje met kleur jaloers zijn, omdat ze zelf veel in de zon moeten liggen voor een kleurtje... En ik zeg er nog bij dat ik het niet lullig bedoel ofzo voor NL dus waarom gelijk generaliseren+racistisch....
Ik zou zeggen, lees wat je zelf geschreven hebt nogmaals en zoek de betekenissen van generaliseren en discriminatie op....
Hoe klinkt het dan als je het zo schrijft dan? Niet lullig bedoeld voor de Antilliaanse meiden onder ons, maar witte kindjes hebben tenminste niet zo'n bolle kop als ze baby zijn en hebben ook geen kale kop, die hebben tenminste beetje haartjes erop en zijn blank, daar zijn ze gewoon jaloers op! Je moet het in de context lezen, maar komt in principe op hetzelfde neer...
hey hey, hier ook een mixje mijn vriend is antilliaans en ik ben indisch/nederlands. ik heb ook nog een oudere dochter van mijn ex en zij is surinaams beetje chinees indisch/nederlans
Herkenbaar! Leuke en grappige opmerkingen en ook minder.. mijn kindje zou HELEMAAL NIET op mij gaan lijken, (vriend is koreaan van oorsprong) houdt daar maar vast rekening mee. Nou, we zien het wel! En ik ben niet voor niet met m getrouwd, ik vind het toevallig erg leuk om naar hem te kijken! Natuurlijk valt het wel op, maar de kleine heeft ook de helft van mijn genen en die verdwijnen niet ofzo
Mijn zoontje is half Indonesisch en half Nederlands en lijkt sprekend op zijn papa en daar ben ik erg trots op ik kijk ook altijd graag naar hem.
mijn zoontje is half nederlands en half srilankaans. het is echt een prachtig kereltje! in tegen stelling tot veel moeders ben ik heel erg blij dat hij niet zo veel op zijn vader lijkt want die heeft mij in de steek gelaten na 2 jaar relatie toen ik zwanger raakte. alleen de neus en tintje heeft hij van ze vader, verder lijkt hij sprekent op mij toen ik net geboren was! in me album staan foto's
Hier ook een mixje en wel half Nederlands en half Sierra Leoons (afrika). We hebben al twee mooie meiden van 6 en 2. Anita
Toby, Kian, Nocolai, wat een prachtige jongetjes! Ons kind wordt dus half Koreaans, kwart Brits en kwart NL.
hier west-gronings met oost-gronings. toch stug gehoopt op zo'n mooi donker huidje, kroeshaar en zwarte oogjes. je raad het al, lukte maar niet haha nu een mooi krullenbolletje met groen/blauw/grijs/bruine ogen en waarschijnlijk wordt de tweede een kopie van z'n broer (papa heeft zeer sterke genen )
Ons meisje in 3/4 Nederlands en 1/4 Tunesisch! Mijn mannetje is 1/2 Tunesisch en ik een echte Hollander!
Hier een 100% Nederlands kindje. Mijn vriend heeft echt diepzwart haar en bijna zwarte ogen. Ik heel donkerblond haar en blauw grijze ogen. Ons pukkie lijkt nu donkerblond/rossig te worden, met helder blauwe ogen... had ik niet verwacht
Hoi allemaal, Ons kindje zal een mixje zijn van NL, Indonesisch & Marokkaans. Ik ben zelf 3/4 NL en 1/4 Indonesisch & mijn man is 100% Marokkaans