Ik ben ook benieuwd wat het bij ons gaat doen. Ik ben zelf en mengelmoeje (italiaans, indonesisch en nederlands) Ik zie er zelf vrij nederlands uit soms vragen mensen wel of ik 100 procent ned ben maar sommige mensen kunnen zich niet indenken dat iik buitelands bloed heb. Mijn man daar integen is 1.90 blond stevig en fries. Ik heb een groen oog en een bruin oog mijn vriend heeft grijs/blauwe ogen. We zullen het zien!
Wauw 2 verschillende ogen! Al die mixbaby's, we zouden een fototopic moeten maken voor als ze geboren zijn
haha, nou, de kleine van de buren een paar huizen verderop was anders errug donker gekleurd met een super bolle kop en zo goed als kaal, die haartjes waren het noemen niet waard, dus die vlieger gaat ook niet altijd op nou vind ik bolle koppies wel lekker hoor! die van mij heeft een heerlijk bol koppie met een dikke bos krullen! heerlijk!
Mijn vriend en ik zijn allebei Nederlands. Hij heeft groene ogen en ik donker bruin, hij heeft smalle lippen en ik vrij volle ben echt benieuwd of we kunnen zeggen: o dat heeft hij/zij van mij!
De onzen zijn half turks- half nederlands... Maar als je ze ziet zou je dat niet zeggen.. Het lijken net kaasjes..
Mijn kindje is half marokkaans en dit volgende kindje dus ook Ik ben 100 % Nl en mn man is marokkaans.. Mn dochter is een kopie van mn man en ik vind het totaaal niet erg... een mooi kleurtje, mooie krulletjes en superbruine ogen Heerlijk! En als de volgende blond, blank en blauwe ogen krijgt vind ik het net zo mooi
Nou sorry hoor maar dit slaat nergens op.. Er zijn zat donkere babytjes die een bolle toet hebben hoor..en ook zat NL babytjes die geen bolle toet hebben.! En wat maakt het uit als NL babytjes een bolle toet hebben en een kaal koppie, dat vind IK juist zo leuk en schattig..! En je maakt nu zelf ook een rasictische opmerking.. ----------------------------------- Mijn vriend en ik zijn allebei 100% NL.. En ben ook echt benieuwd op wie die van ons zal lijken.. De verloskundige zei (voor de grap) Je kunt al zien van wie hij/zij het neusje heeft.. Van de vader..ook zo'n punt neusje..haha Duss ben benieuwd..
Mensen ga eens de definitie van racistisch op zoeken....En iedereen voelt zich hier wel aangevallen zeg jeetje..Ik wilde gewoon een voorbeeld geven maar goed ik ga hier verder niet meer op reageren (gaan jullie ook vast allemaal een reactie op geven) maar ik heb dit al uitgelegd. En racisme/discriminatie is in mijn ogen toch heeeeel anders dan de opmerking die ik neergezet heb.
Ik vind alle babies schattig! Ze zijn toch echt om op te vreten die kleine hummeltjes donker ligt , met haar zonder haar, dik dun. Ze zijn altijd lief! Ik kan niet wachten tot onze baby er is!
Aaliyah.. je bedoelde het vast niet zo. Ik vond het ook niet heel erg racistisch overkomen. Maar geen kritiek op babies he Moeders zijn erg gevoelig ervoor. Hoewel ik laatst iemand hoorde zeggen dat ze haar eigen baby niet echt mooi vond... dat vond ik dan wel weer raar!
uhm.. saai zeg.. zijn allebei nl! al heb ik joods bloed en donkere krullen (dank u over over overgroot opa!) en grijze ogen, mijn vriend is hoogblond.. ook met krullen, dus wij gokken op iets wat lijkt op die baby van clown bassie, rood met krullen als ie geen krullen krijgt, stop ik hem/haar terug haha.. heb mijn vriend daar speciaal op uitgezocht .. oja en ik ben achterhoeker en hij is een veluwnaar, dus zal het waarschijnlijk van normaal en het bos houden.. aaaah.. als het maar gezond is (en krullen heeft!) Oja, make babies not war he
Heb ik ook gehoord vriendin van mij haar zus haah die vond dr baby echt lelijk toen die geboren was die zei ook ja maar hij was ook echt lelijk! En idd ik bedoelde het niet zo jammer dat er op het forum zo opgefokt gereageerd wordt.
ons kindje word half fries en half drents We zijn allebei blond met blauwe ogen hoewel we allebei ouder(s) hebben met donker haar en donkere ogen, kan alles kanten op dus
Haii.. We hadden niet specifiek gekozen voor een arabische naam.. Maar we kwamen er na haar geboorte achter dat het dus ook arabisch is..Echt erg leuk Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Haha wat grappig, die van ons wordt ook half fries en half drents.. wij hebben ook allebei blauwe ogen..alleen mijn vriend heeft blond haar en ik donker blond..