Dankjulliewel! Ik moet vandaag gewoon werken dus echt een groot feest word het niet Wel al kadootjes gehad vanochtend HEEL vroeg Namelijk koffie op bed (ontbijt doe ik niet zo aan) en een fohn en een dvdboxset van Spawn en een grote fles van mijn favo vodka
Het is weer voorbij En voor mij was het geowon een normale dag op zich. Was het niet dat ik sochtends extra vroeg uit bed gemikt werd dat ik "laat" was. En tegen de tijd ik daadwerkelijk ging op staan.. douchen... en daar mee klaar was Ik dus weer terug in bed kon kruipen voor een koffie verkeerd en kadootjes Verder het idee dat verjaardagskaarten "uit" zijn Dat vind ik toch wel erg jammer Vind post altijd hartstikke leuk.. maar het aantal verjaarskaartjjess hield niet over WEL een kaartje van mijn vader.. dat was dan wel weer voor het eerst in eh.. 10 jaar denk ik Bovendien belde hij savonds ook nog (al reageerde hij ietwat verbaasd over het kaartje.. dus vermoed dat zn vrouw dat heeft gestuurd *grin*) Maarja.. volgende week zaterdag.. in ieder geval leuk dagje bezoek