hoi, hebben jullie leuke ideeen voor verjaardagscadeau's voor een bijna vader voor ons. rond de 100 euro. alvast bedankt
je kan bij de novib cadeaus kopen voor goed doel... www.osfamnovibpaktuit.nl dan kan je bv een waterpomp kopen voor ergens in afrika, en dan krijgt degene waarvoor je het koopt een bericht daarover. weet het niet precies goed uit te leggen, maar ik vond het wel de moeite waard om te onthouden. misschien kan je beter even op de site kijken, das misschien duidelijker. verder is een koffie- of theepakket altijd een goeie als we no=iets kunnen verzinnen. (bij bv simon levelt ofzo hebben ze dat soort dingen...) groetjes lidwina
Een mooi ingelijste foto van Noa met een boekje speciaal voor opa erbij, zodat hij echt vol voor opa aan word gezien en zeker ook als vader? Dan is 100 euro misschien wat veel maar ik denk dat dit meer waard is dan wat dan ook. Bij Bol.com hebben ze boekjes speciaal voor opa's en oma's en bij Bruna enzo ook wel. Liefs Nies
http://www.oxfamnovibpaktuit.nl/id38.html?ch=DEF heb m even gekopieerd, ik krijg dit in mijn balk als ik die pagina oproep. misschien heb ik m fout overgenomen. hoop dat ie t nu wel doet... groetjes, lidwina
hoi dit hoofdstuk mag gesloten worden, heb leuke ideeen opgedaan en ondertussen een leuk cadeau gekocht. hadden nl foto's laten maken en dachten er maar een paar te kopen maar het zijn er veel meer geworden. dus dit maar als cadeau met een mooie lijst eromheen. liefs femke en noa