Joep! Leuke naam. Ben vind ik nog leuker. Benjamin niet zo, maar hou dan ook van korte namen. Overigens vind ik het prima voor een oudste kunnen, leuker zelfs dan voor een jongste
Ik vind het een beetje onzin dat Benjamin alleen voor een jongste zoon zou kunnen... Het is toch een hele gewone naam?! En Benjamin gaat ook groeien en ouder worden, waardoor het geen Benjamin meer blijft.
Ik kies voor Joep. Op de een of andere manier wordt ik erg blij van deze naam. Zie al helemaal zo'n ondeugend jochie voor me met sproetjes die net slootje heeft gesprongen
Ik ga ook zeker voor Joep, vrolijke gezellige naam vind ik het. Pim vind ik ook leuk, misschien wat? Benjamin vind ik niet zo leuk, zou ik nooit kiezen.
Vind t allebei wel mooi... Zijn zo verschillend. Mijn vriendin heeft een Benjamin er werd al snel gevraagd; dit is je laatste zeker, de kleine Benjamin.... nou jaaaa. Vind Joep ook wel stoer...
Bij mij: Joep is mijn dikke rooie kat En als deze uk een jongetje blijkt...heet ie benjamin ( zoals we er nu over denken...)
Bedankt voor alle reacties!! Nou de poll liegt er niet om en strookt ook met ons gevoel; toch een lichte voorkeur voor Benjamin. Dus voor 99% gaan we voor Benjamin!! Ik vind het alleen best eng om definitief de knoop door te hakken omdat je je kind wel een naam voor het leven geeft en dat vind ik toch een hele beslissing! Maar Benjamin heb ik altijd al mooi gevonden en voelt heel goed!