Tja ... We twijfelen tussen Josefiene met roepnaam Fiene en Isabella met roepnaam Isa . Maar nu twijfel ik ook of 1 van deze namen wel dé naam is . De tijd begint te dringen en ik weet het echt niet, mijn zoontje heet Alexander en zijn roepnaam is Lex . Wat vinden jullie ? Help me
Josefina is leuk! Zo zou ik de roepnaam dan ook gewoon doen. Isabella is ook leuk met als roepnaam isa.. Josefina vind ik toch t leukst! Weet niet of je wat aan mijn mening heb maar succes hihi
Omdat mijn zoon een lange naam heeft en een korte roepnaam wil ik dit ook met ons dochtertje doen P.S. ik heb wat aan alle meningen want zelf heb ik geen idee meer
Allebei mooie namen! In dezelfde trant denk ik ook nog aan Madelief met roepnaam Lieve Denk dat het wel vaak gebeurd dat je toch nog gaat twijfelen als de bevalling nadert, had ik ook en hoor het van vriendinnen ook terug, misschien omdat het dan inneens zo definitief wordt ... Vertrouw op je eerdere gevoel!!
Ik zou eerder voor Isabella (Isa) kiezen naast Alexander (Lex). Maar vooral omdat ik Fiene niet leuk vind. Jullie zouden natuurlijk ook kunnen kijken wat jullie het beste bij haar vinden passen als ze geboren is. Is niet zo dat het een lange lijst is waar jullie tussen twijfelen
Ja dat kan ook nog . Met mijn zoontje had ik meteen van Lex ja dat word zijn naam . Al heel vroeg wist ik de naam en ik was er verliefd op Maar nu lijkt het stukken moeilijker ..
Vind het allebei leuke namen, vind Josefien (weet even niet meer hoe je het schreef) met roepnaam Fiene net iets leuker, vooral omdat ik Fiene een ontzettende leuke naam vind, Isa heb ik iets te vaak gehoord En inderdaad, anders wacht je toch tot na de geboorte, dan weet je het vaak vrij snel
Ik vind Josefiene een beetje gek staan, ik zou eerder gaan voor Josephine, Jozefien of Josefine. Hoewel ik ook wel weer snap dat je de roepnaam er letterlijk in wil hebben. Ik vind Fiene de leukste roepnaam, ook leuker bij Lex. Fien, Ine of Joosje kan hierbij ook nog als roepnaam. Isabella vind ik niet mooi, Isa wel redelijk. Isabel vind ik mooier. Of Carlisa of Elisabeth als volledige naam, met Isa als roepnaam? Andere ideetjes: Caroline, Carolien > Caro Dauphine, Delphine, Séraphine, Sophine> Fien, Fiene Dominique > Do, Mien, Nieke Dorothé > Door, Dore Eleanore, Eleonore > Noor, Nore Eleonora > Noor, Nora Ellenoor, Ellenore > Elle, Noor, Nore Elsemieke > Else, Miek, Mieke Emmeline > Emme, Emma Eveline > Eef, Eefje, Eva, Liene, Lien Florianne > Floor, Flore, Janne Genevieve > Evi / Evie, Vieve Hannelore > Hanne, Hanna, Lore, Lora Jacobine, Robine > Bine / Biene (Robi) Julianne > Juul, Janne, Anne, Julie Juliëtte > Juul, Jet, Jette Leonieke > Nieke Odilia > Odile, Lia Ophélie, Ophelia> Fee, Lia Rozemarijn > Roos, Rosa Veronique > Vero, Veer, Vere, Nieke Vivianne > Vief / Fief, Vieve / Vive, Janne
Isa vind ik niet mooi. Fien en Fiene wel. Voluit zou ik die schrijven als Josephine. Ik dacht ook aan Juliette - Juul Vivienne - Vive
Ik vind beide namen leuk! En ach je hebt nog alle tijd. Wij hadden de naam 16 dagen geleden pas....nadat m'n zoontje geboren was moest hem eerst zien ofzo en toen pas wist ik: dit is jouw naam!
Tja.. Ik ben bevooroordeeld met onze josephine willemijn oftewel Fiene Ik ben nog steeds ontzettend blij met haar naam.. En ook die van Eefje (Eva Isabel) past echt bij haar...
Mijn nicht had bij de bevalling ook nog twee namen 'klaarstaan'. Toen haar kindje geboren was hebben ze beoordeeld of het meer een Benjamin of een Nathan was. De naam hebben ze dus pas bij de geboorte gekozen. Ik vind beide namen die jullie hebben gekozen erg mooi!