Hallo meiden, even een vraagje wat vinden jullie een leukere naam voor een jongen dean (zoals james dean) of daan. ikzelf vind dean erg leuk maar m'n vriend daan. roept u maar! liefs
Jajoh! Maar ik hou ook meer van stoere (met name engelse namen) 8) Dan stel ik me altijd voor dat mijn eventuele zoon later volwassen is en zich voorstelt aan iemand en zegt "Hallo ik ben Daan" Of "Hallo ik ben Dean" 8) Dat klinkt toch veel stoerder
Zal dit vanavond even voorleggen aan vriend als ik nou zeg dat die naam stoerder is bedenkt die zich misschien toch. Maar waar ik dan ook weer aan zit te denken lijkt het niet te veel op meisjesnaam dientje, want dat vind ik zo verschrikkelijk. Trouwens ik ga ook meer voor de engelse namen. er is een site familyberry.com en daar staan hele leuke namen van over heel de wereld. groetjes
moeilijk maar Dean is net iets stoerder denk ik! al vindt ik dat Daan ook zeker wat heeft! succes met het zoeken van een passende naam!
hahaha ik zou gaan voor dean klinkt lekker stoer het lijkt nbiet op dientje hoor hahaha maar als ze het verkleint gaan zeggen dan misschien wel hahaha. Ps dientje is niet mn echte naam hoor hahaha Groetjes nandine