Hoi, Vanmorgen heeft mijn dochtertje voor de 3e keer haar prikjes gehad. De andere 2 keren heeft ze nergens last van gehad. Toen ik haar straks uit bedje haalde had ze best wel rode wangetjes, ze voelde niet warmer dan anders. Toen ze net in de box lag zag ik het weer, vooral onderin haar wangetjes bij haar kin in de buurt. Breng haar net naar bedje en het lijkt steeds roder en meer te worden. Net even temperatuur gemeten maar ze heeft 37, 5. Haar hoofdje voelt wel warm. Kan dit door de prikjes komen of kan het zijn dat het misschien iets met tandjes is, ze kwijlt veel de laatste dagen en zuigt oom veel overal op. Herkent iemand dit misschien van na de prikjss?
Hier ook altijd rode wangetjes na vacinatie, meestal had ze 's avonds dan behoorlijk verhoging/koorts 38,7 zoiets, heb haar nooit een zetpilletje gegeven want ze had er zelf geen pijn of last van, ze lachten en was net zo vrolijk als anders. Als je merkt dat ze pijn heeft of de koorts echt hoog wordt mag je natuurlijk een zetpilletje geven. Gewoon even haar temp in de gaten houden en niet te warm kleden in bedje.