benodigdheden maine coon

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Als het goed is gaan de kittens gechipt mee, bij de meeste fokkers wel in ieder geval

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Wij hebben 2 siberen (lijken op main coon's) en wat ik echt niet meer kan missen is een furminator voor de vacht en een gewoon vlooienkammetje (niet voor vlooien maar echt om te kammen). Sinds ik die furminator gebruik scheelt dat zoveel pluizenbollen in huis. En ze vinden het heerlijk.

Wat ze hier ook geweldig vonden als kitten was zo'n lage stok met veertjes eraan als speeltje.

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    hmm...mooie beesten zijn het :) hier een introductie tip:zoek een kleine ruimte uitbwat de kat zijn eerste plekje gaat worden. Bijvoorbeeld bijkeuken. ga van daaruit de ruimte uitbreiden na een dag of 3, 4, als je ziet dat ie zich veilig voelt in die ruimte. Dus zet de deur open en laat haar zelf op onderzoek uitgaan. Zo heeft de kat het minste stress....:) en zet hem niet ergens midden in de ruimte neer, maar langs een muur en laat haar zelf de reismand uit komen.....succes!

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dankje voor alle tips.... ze word gechipt meegegeven met stamboom en paspoort en al dat soort dingen... haar ouders zijn ook aanwezig war we haar vandaan hebben... van de week maar even shoppen in de dierenwinkel dan :p leuk leuk! :p

5. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Ik heb nog een kleine tip m.b.t. de voerbakken. We hebben zelf een halve maine coon, (gekruisd met een britse korthaar)En dat is nog wel een vrij forse kater. Aangezien hij vrij lomp is, en ook zo om gaat met z'n voerbakken, kan ik je aanraden om zo'n voerbak te kopen, wat een houder is waar twee bakjes in staan (zo'n massieve ovalen vorm), met zo'n rubberen rand er onder. Deze schuift niet zo makkelijk. Daar hebben we de variant voor een kleine hond van. Anders krijgt hij z'n hoofd niet in het bakje...

Enneh, wat een scheetje!!!

6. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Een goede geduldige stofzuiger haha. Wij hebben een coon en erg lastig om die haren van het kleed af te krijgen. Maar het zijn super katten!!!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    de voerbakken dus wat zwaarder... dat zag ik iemand anders ook al zeggen... dankje! enne we hebben gelukkig geen kleden of vloerbedekking... maar een marmer vloer... dus dat scheelt... alleen de bank is deels van stof.... dus ik haal nog wel een stofzuiger erbij :p

Deel Deze Pagina