Hi meiden! Heb al sinds ik klein ben rugproblemen.. dit is in de zwangerschap erger geworden wat nu ook lichte bekkeninstabiliteit heeft veroorzaakt.. Precies een jaar geleden heb ik een motorongeluk gehad, waarbij ik een gescheurde knieband opliep. Nadat ik daarvan hersteld ben, heb ik er nooit meer last van gehad tot nu! Heb mijn been niet verdraaid of wat dan ook.. Kan dit te maken hebben met de zwangerschap dat ik er nu opeens weer last van krijg? Of kan dit te maken hebben met mijn bekken en rug?
Ik heb al heel mijn leven lang van mijn knieën.. Maar nu ik last heb van mijn bekken, zijn mijn knieën ook veel pijnlijker.. Ik denk dat er wel ergens een verband zit.. Ik merk dat ik door de pijn in mijn rug/bekken, toch anders loop om wat pijn te verlichten, maar heb dus het idee dat ik daardoor nu ook weer meer last heb van mijn knieën. Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk wel dat het er iets mee te maken heeft. Ik moet bijvoorbeeld dus echt op mijn lopen letten, dat ik niet ga forceren..
Hai! Was net even bij de fysio en zij gaf aan dat er idd een verband is.. er loopt een spier vanuit je heup naar je knieen. Ze gaf ook aan dat je zeker moet opletten met hoe je loopt omdat dit alleen maar je knieeen meer belast. Succes!