Ik vind het wel kunnen hoor! 'Ben' is ook al heeeeel lang een naam. Dus waarom Bent niet? Brent vind ik mooier maar komt ook veel vaker voor!
Dank jullie dames Dit wordt de naam ook wel hoor, maar omdat het zo weinig voorkomt ben ik toch benieuwd naar meningen van anderen. Die wisselen, maar dat was te verwachten. Mijn man was er in eerste instantie ook niet weg van. Brent vind ik overigens te Engels. Daar houd ik niet van. Bengt vind ik ook leuk klinken, maar is idd te pest gevoelig.
Ja leuk! ken je Bent van Looy toevallig? Door hem ben ik de naam echt gaan waarderen. goed trouwens dat het ook gewoon jullie naam wordt ondanks alle gemengde reacties hier! ik zou er gevoeliger voor zijn als het niet meteen enthousiast ontvangen zou worden (daarom heb ik onze naam ook niet hier voorgelegd ).
Superleuke naam. Ik had Bengt als een van de eerste namen op mijn lijstje staan maar durfde dat toch niet helemaal aan.
Ik ken iemand die Bengt heet en eerlijk gezegd vind ik het ook niet mooi net als Bent, maar als het DE naam voor jullie is, waarom niet?
Hier nog een Bent-fan wij vonden het ook een leuke naam, maar heeft hier de shortlist niet gehaald omdat we het niet praktisch vonden. Maar wel een superleuke naam!
Bente, bently, kan ik me nog wat bij voorstellen. Maar bent, jij bent, is gewoon vragen om gepest te worden.