Namen van onze kleine

Discussie in 'Babynamen' gestart door snoet, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Hai,

De namen hebben we al maar de volgorde van het schrijven, ik vind het leuk om het zo te schrijven Florian-Dilano roepnaam Dilano en initialen fdd.

Maar mijn man zit het liever anders Dilano-Florian roepnaam blijft het zelfde alleen ik vind de initialen een beetje vreemd dfd.

Hoe zouden jullie het doen:(

groet snoet

2. ProudMama84

3 aug 2009
    35
    0
    0
    Vig-er
    Ik vind Florian-Dilano beter klinken

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als je Dilano als roepnaam neemt zou ik Dilano ook als eerste naam doen en Florian als tweede. Ik vind het persoonlijk altijd wat vreemd als de roepnaam de 2e naam is.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik sluit me aan bij Mermaid. Initialen DFD kunnen toch prima? Het is geen rare afkorting ofzo.

5. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik zou ook de roepnaam eerst doen.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier sluit ik me bij aan. Dat het wat vreemd staat dfd of fdd , blijft denk ik toch omdat het (naar mijn idee) 2 letters zijn die op je toetsenbord naast elkaar staan 'dfdfdfdfdfdfddfd' vind ik er wat dat betreft wat herkenbaar uitzien ;) .
    Maar als je hetmet hoofdletters ziet, zoals Linda intypt; DFD is het al heel anders.
    Ik vind overigens Florian Dilano wat mooier klinken, maar als Dilano de roepnaam is, 'hoort' die naar mijn idee voorop te staan.

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik zou ook de roepnaam als eerste zetten

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik zou ook de roepnaam als eerste zetten.

9. emje

emje Niet meer actief

ik zou ook eerst de roepnaam doen.

10. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Dit is ook mijn mening..

11. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

En ook mijn mening.
    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gezien dat een tweede naam als roepnaam wordt gebruikt. De eerste naam wordt in mijn ogen automatisch ook de roepnaam, lijkt me ook logisch eigenlijk...

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Helemaal eens.
    Ik zou wel graag willen pleiten voor Florian-Dilano en 'm dan Florian gaan noemen (maar dat is omdat ik Dilano echt een vreselijke naam vind) ;)

13. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Ja, dit vind ik dus ook. Florian vind ik echt een leuke naam en eigenlijk ook helemaal niet bij Dilano passen. Maar dat is mijn mening, smaken verschillen. Roepnaam in elk geval als eerste. :)

Deel Deze Pagina