Hai, De namen hebben we al maar de volgorde van het schrijven, ik vind het leuk om het zo te schrijven Florian-Dilano roepnaam Dilano en initialen fdd. Maar mijn man zit het liever anders Dilano-Florian roepnaam blijft het zelfde alleen ik vind de initialen een beetje vreemd dfd. Hoe zouden jullie het doen groet snoet
Als je Dilano als roepnaam neemt zou ik Dilano ook als eerste naam doen en Florian als tweede. Ik vind het persoonlijk altijd wat vreemd als de roepnaam de 2e naam is.
hier sluit ik me bij aan. Dat het wat vreemd staat dfd of fdd , blijft denk ik toch omdat het (naar mijn idee) 2 letters zijn die op je toetsenbord naast elkaar staan 'dfdfdfdfdfdfddfd' vind ik er wat dat betreft wat herkenbaar uitzien . Maar als je hetmet hoofdletters ziet, zoals Linda intypt; DFD is het al heel anders. Ik vind overigens Florian Dilano wat mooier klinken, maar als Dilano de roepnaam is, 'hoort' die naar mijn idee voorop te staan.
En ook mijn mening. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gezien dat een tweede naam als roepnaam wordt gebruikt. De eerste naam wordt in mijn ogen automatisch ook de roepnaam, lijkt me ook logisch eigenlijk...
Helemaal eens. Ik zou wel graag willen pleiten voor Florian-Dilano en 'm dan Florian gaan noemen (maar dat is omdat ik Dilano echt een vreselijke naam vind)
Ja, dit vind ik dus ook. Florian vind ik echt een leuke naam en eigenlijk ook helemaal niet bij Dilano passen. Maar dat is mijn mening, smaken verschillen. Roepnaam in elk geval als eerste.