Hallo... Goh wat vinden wij jongensnamen moeilijk.. ik hou van engelse jongensnamen.. ml ook wel maar ook van nl namen en vooral niet te lang haha. Hij had zelf Mike en Nick die hij mooi vind, maar ik weet het niet. Vind ze op zich wel mooi maar kan dan weer niet kiezen. Wat vinden jullie? Of nog andere suggesties?
Ik vind Mike een beetje een asonaam, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik bedoel dit echt niet beledigend, maar dat is mijn associatie bij de naam. Vind Nick wel oke, maar ook niet echt wow. Beetje saai wel.
als ik Mike hoor of Mikey dan heb ik daar ook een beetje een aso associatie bij. Nick vind ik wel oke. Niek vind ik ook leuk.
Van jouw twee opties, Nick Suggesties korte namen; Vince Kai Thy Benk Dex Finn Bret/Brad Lyle Kyle Knox Boaz Joas Javi Jake Bodi Jazz Jack Shane Dean Aiden
bedankt voor jullie reacties. ik heb dat ook wel bij de naam Mike.... Niek is inderdaad ook leuk.. Ik weet wel dat ml ook helemaal weg was van de naam Finn.. Die Dee/tje noemde in haar lijstje.. en ik vind het op zich ook wel een leuke naam alleen hebben jullie dat ook soms.. als je een naam in je hoofd hebt en je zegt hem vaker hardop, dat je zoiets hebt van, nee het is het toch niet? Dat heb ik dus met Finn en ook met Sem, wat ik eerst ook een leuke naam vond. Het blijft moeilijk. Ik vind Lucas wel een leuke naam, maar ml vind deze weer standaard hihi.. is ook wel zo.. maar toch vind ik hem mooi
Als ik de naam Mike hoor, word ik heel blij want zo heet mijn geliefde. Alles behalve een aso, kan ik je vertellen. Mike: leuk Nick: leuk Andere suggesties: Mick Dean Robin Jim Tim Tom