Maurits en Alexander zijn zeker ook een beetje kak, maar op zich vind ik dat nooit zo erg. Maar Olivier is ook absoluut een hele mooie naam!
Misschien leuk als er weer een N in de naam komt (die letter hebben Benthe en Silvijn gemeen). Met 2 lettergrepen en 5 tot 8 letters lijkt me het mooist. (Dat heeft jullie meisjesnaam Linde in elk geval allemaal haha ) Maar goed, hier wat ideetjes met een 'n' erin. Van de namen op jullie lijstje vind ik Olivier het mooist, alleen voldoet die niet aan voorgenoemde 'criteria' Alexander Aron / Aaron Daniël Fabian Finne Florian Ingmar Ivan, Iwan Jarne Jonas, Jonah Jonathan / Jonatan Joren Koen Laurens, Lorens Lenn Lennard / Lennart Maarten, Marten Menno Nathan Niek Niels Nilo Noud / Naud Onne, Onno Roan Robin Rowen, Rowin Rune Teun Tiemen Tijmen Ideetjes zonder n: Abel, Ebel Bo / Beau Camiel Casper Christopher David Emiel Erik Felix Floris Hessel Hidde Jasper, Jesper Jelle, Jelte, Jelt Jibbe Joas, Joah Job, Jip Joes Jori Joris Jurre Kai / Kaj Lasse Lev Mads Mas Mels Michiel Mick Midas Moos Olaf Olle, Ole Oscar Otto Pim Remi Teije Tibbe Tobias Tom / Thom Victor Wout / Woud, Wouter
Ik lees even mee!! Onze oudste heet Silvijn. We zijn nu zwanger van de derde en ik ben totaal inspiratieloos kwa namen.... We hebben trouwens Olivier wel op ons lijstje!
Oh wauw, wat leuk dat jij ook een Silvijn hebt! Die naam hoor ik haast nooit! En hoe heet jouw 2e als ik vragen mag? Benieuwd of we verder ook een beetje dezelfde smaak hebben Geslacht van deze weet je nog niet?
Onze dochter heet Jorinde.... Nee we weten het geslacht nog niet. Kan bijna niet meer wachten!! De 26e hebben we 20-weken echo.
Jorinde lijkt wel weer wat op Linde, die wij dus als meisjesnaam hebben. Olivier past ook goed bij jullie namen! Maar eerst even afwachten wat je krijgt, dat doe ik ook!
Olivier vind ik juist helemaal niet in het rijtje passen! Ja, als je al een Fleur en een Hugo had ... Thijmen? Al zit je dan wel met die ij-klank. Of Joris. En als ik moest kiezen tussen Fabian en Julian de eerste, ken al teveel Juliannen.
Linde vind ik er mooi! olivier vind ik er niet bij passen. Fabian zag ik voorbij komen en vind ik leuk, moest ook aan lucas en daniel denken.