cryo TP, maar hoe ver ben ik nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door silvana81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Maandag 28 Juni heb ik een TP gehad van een 8 cellig cryo, wat waren we blij toen hij/zij goed uit de vriezer kwam.

Het ziekenhuis houdt nu de maandag aan en ik zou dan aanstaande maandag 6 weken zijn maar ben ik niet verder dan 6 weken?
    het was die maandag toch al een aantal dagen oud toen het werd teruggeplaatst?

Hoever waren jullie bij de eerste echo? precies wat het ziekenhuis aanhield of waren jullie verder en hoeveel dagen verder waren jullie?

Groetjes Silvana

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Je krijgt er twee weken kado bij! Dusssssss ff denken. Je eerste zwangere dag was dan de eerste dag van je laatste menstruatie;) Gefeliciteerd meid!

3. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    en volgens mij heeft een cryo na een terugplaatsing even wat extra tijd nodig ten opzichte van een 'natuurlijk' embryo. Normaal gezien heb je rond de 12 weken een termijnecho en zullen ze dan precies bepalen wat de uitgerekende datum zal worden. Rond deze tijd in de zwangerschap kan er nog veel verschil zijn. Het embryo is ook nog zo klein dat het missen van een millimeter bijna een week kan schelen.
    Hopelijk blijft je cryo lekker plakken! :)

Deel Deze Pagina