Ik vind dit ook belachelijk veel geld! Vooral als je veel moet rijden! Gelukkig hebben wij hier niet zo'n last van wij gaan gewoon naar Belgiƫ. Daar besparen wij toch altijd meer dan 20 cent per liter
wij hebben geen auto en rijbewijs binnenkort wel maar met deze prijzen rij ik wel naar duitsland woon er vlak bij dus dat scheelt
ben ik even blij dat ik een zuinige auto heb. en ik dicht bij de duitse grens zit. en dan "maar" , 1,59 euro is. ( niet de E 10 benzine ) maar de normale super fuel save 95.. maar ik had het gezien ja. Maar het rare is ... je rijd langs texaco en de benzine is 1, 63 euro aan de overkant van de snelweg is de BP en daar is het 1,67 euro. En verderop zit een esso en daar is hij weer 1,70 euro. uhhh ik bedoel maar.... beeeeeeeeeeetje raar dat ene het wel goedkoop ken maken andere niet. terwijl geloof dat het de zelfde benzine is of niet?
Goh, ik zie steeds meer voordelen van het wonen bij de duitse grens Goedkopere luiers, goedkopere benzine, lagere hypotheekrente (vandaag nog gelezen op de website van VEH). Niet verkeerd