Benzineprijs naar 1.75

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nora86, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ben blij dat ik bij onze nieuwe auto een volle tank heb bedongen :D
    Scheelt me weer 80 euro!

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dan is het wel veel ja... ik doe 2 weken met 50 liter, dus mij kost het dan 30 euro per maand meer.

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik vind dit ook belachelijk veel geld! Vooral als je veel moet rijden!
    Gelukkig hebben wij hier niet zo'n last van wij gaan gewoon naar Belgiƫ. Daar besparen wij toch altijd meer dan 20 cent per liter :D

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

wij hebben geen auto en rijbewijs binnenkort wel maar met deze prijzen rij ik wel naar duitsland woon er vlak bij dus dat scheelt

5. 4days

4days Niet meer actief

Please shoot me...

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ben ik even blij dat ik een zuinige auto heb. en ik dicht bij de duitse grens zit. en dan "maar" , 1,59 euro is. ( niet de E 10 benzine ) maar de normale super fuel save 95..

maar ik had het gezien ja. Maar het rare is ... je rijd langs texaco en de benzine is 1, 63 euro aan de overkant van de snelweg is de BP en daar is het 1,67 euro. En verderop zit een esso en daar is hij weer 1,70 euro. uhhh ik bedoel maar.... beeeeeeeeeeetje raar dat ene het wel goedkoop ken maken andere niet. terwijl geloof dat het de zelfde benzine is of niet?

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Goh, ik zie steeds meer voordelen van het wonen bij de duitse grens :D Goedkopere luiers, goedkopere benzine, lagere hypotheekrente (vandaag nog gelezen op de website van VEH). Niet verkeerd ;)

Deel Deze Pagina